Belli bi yaşa kadar sevgilisi olmamış birinin o yaştan sonra karşı cinsle sağlıklı ilişki kurması mümkün mü?

ciddi ilişki düşündüğüm için kimseyle flört etmedim. yani niyetinin ciddi ve evlilik olacağından emin olmayacağım birini hayatıma almadım. ve 31 yaşına kadar hiç sevgilim olmadı. şimdi de bana bi erkekle iletişim kurmak çok uzak geliyor. sanki artık asla kimseyle anlaşamıycakmışım gibi hissediyorum. benim gibi belli bi yaşa kadar hiç flört bile etmemiş biri bu sürece kolay adapte olabilir mi artık? bu konuda kendimi ilk insan gibi hissediyorum.

Belli bi yaşa kadar sevgilisi olmamış birinin o yaştan sonra karşı cinsle sağlıklı ilişki kurması mümkün mü?
Cevapla