Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Yani bence abes ben 30 zum 30 ve 27 desen gayet normal derim ama benim 17 yaşında sevgilim olduğunu düşünsene hiç mantıklı geliomu yani yaş farkı şu an pek etkilemeyebilir ama ileriye dönük bence cidden etkiler tamam biz erkekler sizlere göre daha geç olgunlaşıyoruz kabul ama 5-6 yaştan sonrası bence sıkıntı çünki bildiğin arada kuşak farkı oluşmaya başlıyo zaman ilerledikçe benim saç sakal beyazlıcak sense afedersin ama taş gibi hatun olcan yanına bile yakışmıcam gören abisi der anca ayrıca 40-45 yaşındaki benle şuanki ben mümkün değil bir olmaz içim kıpır kıpır olsa dahi vucut hoop nereye artık eskisi gibi iş çıkışı ne gezmesi geç uzan dinlen dicek yani kısaca bence uygun değil hatta karşındakinin sana o gözle bakması dahi sıkıntı ben 30 zum 17 yaşındaki bi çocuğa o gözle bakmam 40 olsam 33-34 yaş altındaki birine o gözle bakmam
32 Yorumla
Soran+1 yıl17 yaş her anlamda çocuktur ancak 27 genç kız olmaktan dahi çıkmış orta yaşlara yaklaşılan bir yaştır 17 30 la 27 40 ı hiç ayırt etmeden bir tutman bana biraz garip geldi..
En İyi Cevaplar
+1 yılHayır her şey tamam da neden yani? Neden bir insan kendinden yaşça o kadar büyük biriyle ilişki yaşamak ister ki? Bu şu an için sorun olmasa bile ileride mutlaka problem çıkaracaktır buna adınız gibi emin olun.. Hakkınızda hayırlısı ne diyelim.. Keyifli geceler..
10 Yorumla
Ayak uyduramaz sana. Ben istemezdim. Erkeklerin çoğu kendi 30 yaşından sonra kendi yaşıtı kadınları bile yaşlı ve çökmüş buluyor. Bence sen de öyle gör ve yaşına yakın insanlarla görüş. Bizim ülkede bu kadar yaş farkına mental olarak karşıyım.
11 Yorumla
Soran+1 yılFark en fazla kaç olmalı peki sizce max?
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılDışarıdan baktığında abes bir durum yokSenin içinde şu an bir sorun olmaz daha iyi anlaşabilir seni daha iyi anlayabilirAma ileride sorunlar olabilir cinsel olarak yetersiz geldiğinde sorun edilmezse güzel bir beraberlik olur
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
63Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılEe yani.. Aradaki yaş farkı fazla.
10 Yorumla
+1 yılBöyle bir ilişkim vardı. İlişki sırasında ve sonrasında çok fazla sorun yaşadık. O yüzden çok tavsiye etmem
21 Yorumla
Soran+1 yılYaşlarınız kaçtı ve ne gibi sorunlar yaşadınız?
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılBiraz daha büyük yaş bulsaydin babanla iyi arkadaş olurdu
23 Yorumla
Soran+1 yılYaşını göstermiyor ama yine de aklımda var bazı soru işaretleri Senin yaşın kaç canım ve sence yaş farkı en fazla kaç olmalı?
- +1 yıl
Canım benim yaş farkından dolayı bende muzdarip olan bı insana çok yakından şahit oldum. Herşeyi yaşamış oluyorlar ve senin gençlik enerjin onlara çocukluk geliyor. İlerde daha büyük sıkıntılar oluyor davul dengi dengine aklın varsa kac
Soran+1 yılBen biraz olgun seviyorum onun da etkisi büyük. Fark kaç olmalı sence en fazla peki?
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende 26 yım 40 yasnda bıryle sevgili sayılabilecek bı iliskim vardı. Şimdi iyisin ama bmdusun evlendiğinde muhtemelen o en güzel yılların sadece 10 yıl sürer. Sonrası olmaz. Hareketine yetişemez.. benim ki in de tansiyonu vs vardı.. böyle işte.. sevgisi çok güzeldi ama geleceğini düşün bence
14 Yorumla
Soran+1 yıl40 yaşında tansiyon hastalığı olmaz genelde canım ama onun ki kronik bir şeydir yani doğuştan
Soran+1 yılCinsellik olarak nasıldı uyum sağlayabiliyor muydu sana?
Cevap sahibi+1 yılBen onunla hiç yan yana gelmedim ama uzun zamandr görüntülü konuştuk foto vs cinsel olarak ta tatmin olduk. Uyum iyi ama sonuçta bir yaşıtımız kadar Seksi olmuyorlar
Cevap sahibi+1 yılPişman oldum zaten nerden basladm bu ilişkiye... Yasitimi görünce anladm yanlış yaptgmı... Yani kendimden 3 yaş büyük olanla daha iyiyim sanrm.. 40 yasnda olan ile daha çok büyüğümmus gibi tavsiye istyodum
+1 yılYaş farkı olmalı şahsen beni sevdiğini söyleyenler de hep yaşları küçük
14 Yorumla
Soran+1 yılKaç gibi?
- +1 yıl
20 30
Soran+1 yılSen 36?
- +1 yıl
Evet o 20 oluyor 25
+1 yılFark fazla ama olmaz olmaz da değil.. Kafa yapısının, fiziki durumlariniz birbirine yakınsa olabilir.
50 Yorumla
+1 yıl13 yaş var bence fazla değil hele ki anlaşabiliyorsanız hiç sorun değil
ama dışarıdan çok tepki alıcaksın bunlar seni yıpratabilir30 YorumlaHer şeye tamam desek te Kızın Ailesi vermek istemez haklı olarak. Kızım bula bula bu yaştaki adamı mı buldun diyebilirler. İkinizin de hayata bakış açınız çok önemli. İyi düşünülmeli
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 336 cevap paylaştı. Her anlamda abes
ne kafa olarak ne tensel anlamda uyumu yakalamak çok zor olur
kadın 10 sene sonra hala taş gibiyken
adam yaşlılık yaşlarının başına gelmiş olcak mesela bu açıdan bile bakılabilir10 Yorumla
+1 yılSaçmalama bundan 10 sene sonra çok üzülürsün. Özellikle alkol ya da sigara alışkanlığı varsa onun bşr zaman sonra senin enerjine karşılık veremeyecek ye şarj seviyesi %15 altına inecek.
10 Yorumla
+1 yılNeden abes olsun ki? Milleti takmayın keyfinize bakın niye boşuna keyfinizi kaçırıyorsunuz ki? Mutluluklar dilerim.
30 Yorumlaİliskiler zaten 5-10 yillik artik rahat rahat takil seviyorsan onunla ol. Yas araliginida salla gitsin.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yıl.
7-8 den sonra olmuyor.
Ciddi düşünce farklılıklarını baştan önemsemez siniz.
Ama zamanla sorun oluyor.
.10 Yorumla Kaçırmış Kaçırmış gönül ufakta sever büyükte ota da konar . b. konar
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 310 cevap paylaştı.
+1 yılcinsellik senin için çok önemliyse ilerde sorunlar yaşayabilirsiniz
10 Yorumla
+1 yılHayır hiçbir abesliği yok. Hatta erkek kadına daha çok değer verir yaş farkı çok olduğu için.
10 Yorumlaknk 3 aaltın kuralı ugula sana tavsıyemdır elıne alırsın bır dedıgını ıkıletmez
10 Yorumla
+1 yılHem sosyo kültürel
Hem yatakta şimdi olmasada 10 sene sonra. fena halde yaşanır10 YorumlaAdam zamanında evlenseydi, aradaki yaş farkının yaşı kadar çocuğu olurdu.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 552 cevap paylaştı. Baban yaşindaki adamla evleniyorsun tabi kaçar 😂 neden yaşitinla evlenmiyorsun onu anlamadim ben 28 yasindayim yasitimi ariyorum mesela 😂
021 Yorumla
Soran+1 yıl13 yaşında baba olan erkek gördün mü sen ben hiç rastlamadım?
Soran+1 yılBaba yaşında sayılmaz öyleyse abartmışın sen biraz
Soran+1 yılMurat Boz şu an tam 40 yaşında sence ahı gitmiş vahı kalmış bir halde mi görünüyor? xdxdxdxdghj
Soran+1 yılMurat Boz şu an tam 40 yaşında sence ahı gitmiş vahı kalmış bir halde mi görünüyor buna bir cevap bekliyorum? xdxdxdxdghj
- +1 yıl
Sen resime bakma birde bakimsiz halini yakindan gör 😂 ayrica ahi gitmiş vahi kalmiştir neden dersen anla mekanizma ölüyor çocuk olma ihtimali düsuyor , istedigin mutlulugu 50 yasindaki adam veremez sana bence. Gençligine yazik. Ya birde neden 40 yaşinda bir adam sectin cok merak ediyorum biz bu yaştayiz 28 bulamiyoruz 😂😂.
Soran+1 yılBeni konuşturacaksın şimdi senin bulamaman yaştan değil tipten büyük ihtimal bir çok hemcinsim bu konuda dürüst olmaya çekinir ama evet bir erkek ortalamanın üstünde bir yakışıklılığa sahip değilse ilgimizi çekmesi çok zor ortalama bir tipte erkeğin sevgili ya da eş bulması bu yüzden diğer extra özellikleri ve güçlü maddiyata bakar yani yaşın 28 değil isterse 18 olsun tip yoksa bu çok bir işe yaramaz
Soran+1 yılErkek arkadaşım 1.92 boyunda ve sportif sporu hala bırakmadı ve vücudu çok sağlam 20 yıldır bu sporun içinde zaten dolayısıyla senin gözünün önüne gelen 40 lık göbekli amcalar modunda değil öyle olsa zaten başta bnim işim olmazdı.. kendine iyi bakmasından dolayı da yaşı max 28-30 gösteriyor bizim aramızdaki yaş farkını henüz farkeden olmadı dışardan görüntü olarak tam yaşıt gibi duruyoruz hatta sana şöyle diyim aradaki farkı öğrenen çoğu kişi inanmayıp onları trollediğimizi bile düşünüyor
- +1 yıl
😂 tipim olmadigini nerden çikardın , Görmeye gityigimiz kizlarin akli bir havada ne yapmak istedigini bilmiyorlar çok kizla konuştum ama yaşitim olanlarla fikrime uymadigi için olmadi 😄 kimisde görüşurken başka bir erkekla aldatti beni yol verdim gitti 😁, maddi durumum çok şukur iyi hemde fazlasiyla benim ozelleigimde parama deger veren kizlara yol veriyorum cunku onlar beni degil parayi seviyor 😂. Ayrica boşananlarin çogu maddiyat evliligi yapanlardan oluyor. Dikkatini cekerim bir bayan var tanidigim adamla arabasi evi var diye evlenmiş bir de çocuk yapmiş adam psikopat cikti her gun dövermiş bunu en sonunda boşandi al işte sana maddiyat 😁
Soran+1 yılBizim maddi durumumuz eşit öyle bir kaygım yok o yüzden. O yerin dibine gömdüğün adam belki senden bile daha genç ve fit görünüyor en iyi ihtimal yaşıt gözükkürsünüz yüzü kemik yapılı ve minyon ailesin de kimse göstermiyor zaten yaşını bir tane kaz ayağı yok yüzünde ki normalde 30 a gelmeden başlar çoğu kişi de vücut üçgen ve fit onu zaten açıkladım. bana gelmiş 50 yaşındaki halinbden bahsediyorsun 50 olduğunda 38-40 yaşını yaş görüntüsünü yakalayacak bir adam söz konusu burda bu özelliklere sahip adam için cinsellik kısmına zaten girmeme gerek yok 28 yaşındaki çoğu yaşıtım erkeğe bakıyorum benimkinin abisi gibi duruyor
Soran+1 yılBende anlamadım herkes öyle tahmin ediyo 40 deyince xszxddhjj
- +1 yıl
istediği kadar fit olsun yaşi 40 degil mi 50 olunca cinsellik açisindan mekanizma öluyor ha fit görünebilir. Görüntüye aldanma derim ama yine de sen bilirsi 37 yasina geldiginde sen cinsel açidan istekliyken cinsel açidan ölü bir adamla baş başa kalirsin saglik veya bilimsel dergilerde okuyabilirsin bana inanmiyorsan kolay gelsin mutluluklar sana 😁
Soran+1 yılBu video nerden çıktı ya xdxdxdf Artık zamanla görecez ama 50 yaşında adam 37 yaş kadının hakkından gelemez diyorsun fit bile olsa sanırım?
+1 yılYa herşeyden önce çocuğu düşünün çocuk babamı dicek dede mi Hadi onu geçtim bunun cinsel boyutu var ne kadar inkar edilsede bir genç erkekle bir olmaz kadında insan isteği olacak evliliğin direğidir cinsellik iyi düşün
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenim 23 yaşında bi kizla iki yıl iliskim oldu hiç sorun yaşamadık aksine eski genc sevgilisinden cok cok iyi olduğumu söylerdi hep
10 Yorumla
+1 yılHiç sorun değil 50 bile olur sekste sıkıntı olmaz iyi yapar gene
13 Yorumla
Soran+1 yıl50 falan abartma ya baba gibi...
- +1 yıl
Ben günde 6 defa
- +1 yıl
Akrabam var kız 23 erkek 47 çok mutlular
Gizli Üye(36-45)+1 yıl10 yıl sonra problem yaşarsın, eleman istesizleşir sen tam azgın zamanındasındır. haydaaaa , sonra bulmaya çalışırsın maknesi çalışan birini.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞimdi sorun olmasa bile 3 5 sene sonra kuşu ötmez artık 13 yaş fark çok
10 YorumlaBuna karar vericek olan kişi sensin biz o kişiyi tanımıyoruz karakteri güzelse ileride sıkıntı çıkartmayacağına güveniyorsan bence olabilir iyi anlaman lazım karşındaki insanı yalnız.
10 Yorumla
+1 yılYani kafa yapınız aynıysa sorun uok ama cıvıl cıvıl aşk yaşanırmi bilmiyorum
40 Yorumla
+1 yıl13 yaş az değil iki tarafın kişiliklerine bağlı dışardan garip bakış alıcağınız kesin ama sizin ne istediğiniz önemli olan
10 Yorumla
+1 yılYenimi sevgili oldunuz
12 Yorumla
Soran+1 yılSayılrr
- +1 yıl
Aranızda biseyler oldumu hiç
+1 yılOlur problem olmaz cok
12 Yorumla
Soran+1 yıl13 yaş var
- +1 yıl
Ya evet çok ama yani şey gibi değil 13 /26 gibi aynı yaş farkida olsa ikiside olgun yaş
+1 yılYaş farkı çok değil mi
13 Yorumla
Soran+1 yılEn fazla kaç olmalı sence?
Soran+1 yılFark
- +1 yıl
Yazz sen bana
+1 yılKadının mutsuz olma ihtimali %99
11 Yorumla
Soran+1 yılNeden?
Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Adam yatakta saglam mi? Onemli olan o?
13 Yorumla
Soran+1 yılHenüz bilmiyorummm
- +1 yıl
Meleei uzun yazdigina gore merak ediyorsun,30 dan sonra libido dusuor diyorlar acaba dogru mj?
Soran+1 yılBunu benim değil sizin daha iyi bilmeniz gerek erkeksiziniz
- Aşk İlişkileri konusunda 13,8b cevap paylaştı.
+1 yılAdamin bir ayağı çukura girmiş
14 Yorumla
Soran+1 yıl40 o kadar yaşlı mı ya
- +1 yıl
Değil mi
Soran+1 yılYani ölüm yaşına gelmiş artık diyorsun sen bilemedim
- +1 yıl
13 yaş fazla ya
ne abesi canım 50 yaşında biriyle evlen belki gerdekte kalpten gider malına konarsın
20 Yorumla
+1 yılEvlilik düşünülüyorsa tavsiye etmem. Flört sevgili falansa sorun olmaz
10 Yorumlayaşanır ama bende durum farklı ben 29 kadın 39 yaşında
110 Yorumla- +1 yıl
oha naptın sen :(
- +1 yıl
@jiigo ben daha güzelim :/ çatlasın :D
- +1 yıl
yoo 19 :D
- +1 yıl
@jiigo yani :D ama dikkat et derim usta evli falan çıkmasın
- +1 yıl
@jiigo emin ol mutluluk bu değil
+1 yılYaşın ne önemi var birbirinizi seviyorsanız böyle şeylere takılmayın
10 Yorumla
+1 yılAmaan yaşa bakma
63 Yorumla
Soran+1 yılAma nasıl fark?
Soran+1 yıl13 yaş var?
- +1 yıl
Saol kanka
Gizli Üye(36-45)+1 yılİlerde cinsel sıkıntı olur harici bir şey olmaz
12 Yorumla
Soran+1 yılAbes mi peki?
Cevap sahibi+1 yılKadın sıkıntı etmiyor ise çok abes değil
- Aşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı.
+1 yıl27 yaşındaysan normal olabilir ya
17 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani?
- +1 yıl
Normal yani 40 yaşında birisiyle olman ama cinsel performans olarak tatmin olmazsın fazla öyle bir düşüncen var ise
Soran+1 yılEvlilikte cinsellik de önemli tabiki diğer her şey gibi. Şu an ki yaşlardan mı bahsediyorsun bu arada?
Soran+1 yıl40 ve 27 de yaşanır mı yani bahsettiğin sorun
- +1 yıl
yaş olarak sorununuz olmaz bence ama tek sorununuz önemli olabileceği için cinsellikte olacak sen her gün istiyeceksin o istemiyecek gibi
Soran+1 yılAnladım Kabaca 40 27 ye yetemez diyorsun tam olarak
- +1 yıl
aynen öyle performans alamazsın fazla
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılBana fazla geldi
41 Yorumla
Soran+1 yılFark kaç olmalı sence max?
+1 yılinsanlara ne ki seviyorsan takma
10 Yorumla
+1 yılYaş değil sizinki jenerasyon farkı akü
10 YorumlaBence kaçmaz. Mutluluklar.
10 YorumlaKaçabilir kaçmayabilir
10 Yorumla
+1 yılHayır mutluluklar dilerim yaşa takılmayın
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı.
+1 yılAbes dersek bırakıcak mısın adamı sanki
10 Yorumla Çok abes bence baba kız gibi
10 Yorumla
+1 yılKaçar tabii 5 6 sene devil 13 sene?
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBayağı fark varmış arada ya
10 Yorumla Gençlik ve tercüme çok güzel birleşimi olur
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 18,3b cevap paylaştı. şimdilik olmasa da ilersi için abes
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 454 cevap paylaştı.
+1 yılErkek zengin mi:)
11 Yorumla
Soran+1 yılOrta
+1 yılAtis serbest 27 az bi yasmi canim
12 Yorumla
Soran+1 yılBaba kız gibi denmiş
- +1 yıl
Alakasi yok aska devam meske devam
Aşk İlişkileri konusunda 859 cevap paylaştı. Neden abes olsun?
14 Yorumla
Soran+1 yıl13 ysaş?
Soran+1 yılEvet ve ayrıca yatakta sorun olur mu?
- +1 yıl
Elalemi sorun etme.
Yatakta sorun olması muhtemel ama ileriki ileriki yaşlarda.
50-55 yaşın sonrasında eğer arzusunda bir azalma olursa olabilir.
Ama onun arzusunu diri tutmak da senin elinde.
Fiziksel performans bir şekilde çeşitli takviyelerle toparlanabilir diye düşünüyorum.
Yeterki arzusu azalmasın.
- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılBence abes değil
11 Yorumla
Soran+1 yıl13 yaş var o yüzden ama?
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖnemli olan mutlu olmak...
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAbes kacmaz
+1 yılyaşanir ilerde cok ama Allah bilir sizi
10 YorumlaBiraz fazla değil mi
30 Yorumla- Devamını Gör (23)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer