Güncellemeler
+1 yıl
Evli olan ornekler lazım bana daha çok 😂
Erkeklerin geç olgunlaştığı bilinen bir şey. Bu yüzden kadinla erkeğin yaş farkının olması gerektigi soyleniyor. Siz katılıyor musunuz? Aynı yaşta olup uzun yıllar güzel bir birliktelik sürdürebilen var mı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Aşkın olduğu yerde yaş farkı kavramı sadece rakamsal bir değerden ibarettir bence.
Aşk gelip geçici bir duygu ama aşk bittikten sonra kadınla aynı derecedeki olgunluğa sahip olamadığı farkedildginden bu olumsuzluklara sebep olmazmi
Bu düşüncene saygı duymakla beraber seninle hemfikir değilim zira aşk bitmez, bitse bile aşk dediğimiz şey daha güçlü bir duyguya sevgiye dönüşür benim bu konudaki fikrim bu yönde. Evet her iki tarafında belli bir olgunlık seviyesine sahip olması zaten şart aşk sevgi olsun ya da olmasın burada bu duyguların bir etkisi yok. Şahsen bunu yaşamış biri olarak aşk varsa yaş farkının bir anlamı bir değeri olmadığını açıkça belirttim zaten.
Hak vermekten başka şansım. kalmadi. Şu an sanirim:)
Estağfurullah ama bunu bizzat yaşamış tecrübe etmiş biri olarak dedim buna emin olabilirsin. Aşk varsa yaş farkının bir önemi yoktur
Sizden büyük biriyle ilişki kurdunuz sanirim
Yaşımı fazla gostermedigim için benim de karşılaştığım bir durum bu ama kendimden küçük biriyle hiç olmadım
Evet ama ilişki kurmak desem yanlış bir terim olur, sevdim diyeyim daha doğru olur çünkü ☺️
Sizin ve partnerinizin yaşı kaç bilmiyorum aranızda kaç yaş var onu da bilmiyorum ama aşkın olduğu yerde yaş farkından söz etmek bana göre gereksiz dahi sayılamayacak kadar anlamsız bir durum. Nitekim ben şahsen kendime güveniyorum olgunluğuma, oturaklı oluşuma vs o yüzden sıkıntı yaşamayacağımı düşünüyorum tecrübe edecektir bunu gördüm zaten
4 yaştı fazlasıyla olgun biriydi ama daha sonradan sevgilisi olduğunu ogrenmemle bitmisti:) bir kez daha farklı birinde aynı durumla karsilasirsam sanirim olumlu karşılamam tamam aşk mühim bir duygu. ama yeterli bilemiyorum
4 yaş ne ki yaç.! :) Ayrıca bu sözünü ettiğiniz kişi ne sizi sevmiş ne de hayatında olan hanımefendiği sevmemiş, her ikinizle de oynamış muhtemelen ikinizden birisi ile farklı şeyler yaşamak istediği için her ikinizde hayatına almış, bitirmekle çok iyi yapmışsınız bence çünkü bir ihanet söz konusu bana göre.
4 yas ne ki mi:)) daha ne olsun 10 yaş farkınız mi vardı sizin
? Sizin kaç yaştı ki
4 yaş ne ki ne alaka
4 yaş farkı çok değil onun için dedim öyle
Neden cevap vermiyodunuz
Yorum attığım diğer sorulardan gelen geri dönüşlerden ötürü senin geri dönüşün arada kaynamış gözümden kaçmış kusura bakma
Katılmıyorum. Kadının büyük olduğu ilişkiler de var uzun süren
Ama anlasilamayip bitiyor cogunluk
Ben 26 yaşındayım çocuk gibiyim mesela benim evleneceğim kişi olgun olmalı ki denge sağlansın. Yaşı benden küçükte olsa büyükte olsa olgun olmalı. Yani kişiliği oturmuş olması lazım. İkimizde çovuk gibi olursak ilişki yürümez tabi.
5ile 8 yaş evlilikte