Seneler süren sağlıklı bir birliktelik için aynı yaşta biri yanlış mi?

Erkeklerin geç olgunlaştığı bilinen bir şey. Bu yüzden kadinla erkeğin yaş farkının olması gerektigi soyleniyor. Siz katılıyor musunuz? Aynı yaşta olup uzun yıllar güzel bir birliktelik sürdürebilen var mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Evli olan ornekler lazım bana daha çok 😂
Seneler süren sağlıklı bir birliktelik için aynı yaşta biri yanlış mi?
Cevapla