AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
Sebebi sende gizlidir
Benim okadar bile sürmüyor 😀
Sen bir araştır bence
ne güzel bizimkisi 5 yıldır sürüyor
Nereden buluyorsun manitalarını?
Doğru insan degilsindir
Flortse normal
Uyuşmuyordur kafalarınız Karaktersizlik almış başını gitmiş kadındanda erkektende hayır görmez hale gelmişiz ne tavsiye versem boş
Haklısın kardeşim
Eğer bana karaktersiz diyorsan sensin karaktersiz
Seninle ne alıp veremediğim var sana diyim
Hmm okey
Bence Güncellemedeki karakterinden olsa gerek. Ben hatayı sana bulmaya başladım.
Senin gibiler de karakter yok diye toptan cevabınızı vermek istedim. kötü yorum yapacağınızı beni çekemeyeceğinizi biliyodum
Maksat seni çekememek değildir, Son cümlendeki noktalı işarette nasıl bir yorum yaptığını kendin biliyorsun zaten. Benim gibi ol sen de. Karakterime laf ettirmem. Ben sana kötü cümle kurmadım, ilişkilerinin 2 haftada bittiğini sen söyledin ben değil. Ayrıca Gizli Kimlik neden? Kendine özgüvenin olsun. Yazdığının arkasında dur bence.
Beni çekebilseydin saçma bir yorum yapıp beni aşağılamaya çalışmazdın. çekemiyosun işte. karakterin yok kabul et. bide sanane gizli kimliğimden.
Yaptığın yorumlarda önüne çıkan herkesi aşağılıyorsun. Bu da sende karakter olmadığını gösteriyor. Benim alnım ak. Bu son mesajımdı, insan yerine koydum cevap yazdım. Değmezsin.
Sen de karakter yok ve beni aşağılıyosun. ben senin gibi kötü yorum yapanlara cevabını veriyorum. sen insan değilsinki insan yeirne koyasın. son cevabınsa daha yazma uza. değmezsin
Zor değil misin ya da kolay mı veriyorsun her şeyi
Belki de fazla zorum
Gerçekten seven biri denk geldiğinde o zorluğuna katlanacaktır acele etme derim
Onlar yazıyor zaten
Yazması ayrı ya çok sabırsızlar ya da dediğim gibi işte katlanmıyorlar şimdi zaten herkes zor
Bence hemen herşeyi tüketmek istiyorlar
Evet oda var çoğu kişi artık bir şeyleri hemen geçmek istiyor
Aynen. Bu sorunun bu kadar cevaplanacağını hiç düşünmemiştim😂. şimdi hangi birine laf yetiştircem
Cevaplanır bu ara herkes aynı 😃
Boş işlerle uğraşcam desene 😂. bana sövenlere laf yetiştireyim bari. yoksa onlar kendilerini haklı sanar birinin had bildirmesi lazım o da benim😊
Bence hiç uğraşma boş ver anlatamazsın boşa zaman kaybı o zamanı kendine ayır daha verimli olur senin için 😃
Evet haklısın. Ama öyle de içimde kalır keşke deseydim derim. En iyisi içimde kalmasın pişman olmiyim
😃😃 sen bilirsin yaptın mı
Evet
Rahatladın mı peki
Evett çokkk😁😁😁
Ben hiç uğraşamam mesela 😃
Ben valla uğraşırım illa o kişilere o lafları yedircem
Avukat ol madem bu kadar yetişebiliyorsan 😃
Sayısalcı olmasam olurdum
Sana şu an saygı duydum nasıl yapabiliyorsun helal olsun ne okuyorsun
Eyvallah sağol. İlköğretim mat öğretmenliği
Güzelmiş staj falan başladı mı
Yokk
Peki zorlanacağını düşündüğün konular ne
boş ver ya
Nasıl dersen
Nedeni, ya çok ver içisin ya da az, davranışlarını gözden geçirin bence.
Hiç vermedim okey
Senden aldığını alınca bırakıyor olabilirler mj?
Bacınla karıştırma
Kötü bişey demedim ki erkekler böyle
Alamadıkları için k. udur. ryorlar diyelim biz ona😊
Tamam da niye baciyi karşıtiyirsun
Sen niye vermişim gibi konuşuyosun. O şekilde konuşursan benden saygı bekleme saygı karşılıklı
Yav ilişkilerim iki hafta sürmesinin sebebini sordum erkekler bu kafada demek istedim
Düzgün bi şekilde deseydin ya. diğer yorumdaki çocuk gibi konuştun.
Yanlış anlaşısam özür dilerim
Bidaha olmasın
Siz kadınlar hep aynisinz
Evet
👍
bağlanma sorunun olabilir
Bu sorun neyden kaynaklanıyor peki
Bağlanma kuramını araştırmanı tavsiye ederim bu konuda
Sağol tavsiyelerin için
Doğru insanları bulmuyorsun demek ki
Tamam doğru insanları bulamıyor olabilir ama kendisi ne kadar doğru bir de ona bakmak lazım değil mi hep karşıyı kötülememek gerekiyor
O yüzden mi 1 hafta geçer geçmez iğrenç konulara giriyorlar
Ya haklısın erkeklerin %70'i böyle ama hepsi de öyle diye bir kural yok ya da öyle çıkacak karşıma diye bir kural yok
Benim kariıma çıkanların çoğu öyleydi
O zaman şansında bir sıkıntı var senin kardeşim
Temennim umarım dinlediğin bir insanın çıkması
Amiinn inşallah
İnşallah bacı
Olabilir herkesle anlasamayabilirsin
Heba olan gençler yazık Allah hidayet versin
Amiin sanada
Benim öyle bir derdim yok
O yüzden milleti yargılıyosun burada. Anladım.
Bence 2 hafta iyi sabrediyorlarmış sana 😅 anlaman çok kısıtlı kusura bakma ama
Anlatamıyosun demekki😊. tabi zekan sıfır anlatamamanı anlıyorum. neyse uzatma
Haklısın ap-talla konuşmak zaman israfı sana bol şans 🤪
Kişi kendinden bilir işi sanada☺️
Kimden kaynaklı bitiyor?
Ben bitiriyorum hsflkakd ama kendilerinden dolayı.2 haftadan sonra değişiyorlar
Kendinde bir sıkıntı olduğunu düşünüyor musun
Hayır
O zaman karşı tarafta sıkıntı vardır yani
Muhabbetin nasıldır
Güzel
Senle bi muhabbet etmek isterim
Yok sağol
Sen bilmezsen biz nasıl bilelim
Bilirsiniz siz
Tek bildiğim bişey bilmediğim
Çünkü yalnış kişilere denk geliyorsun
Denge problemin vardır belki de
Aynı ben bende geçimsizim ajsjsjsjsj
Başarısızsın, başka açıklaması yok. Diğerlerinin dediklerini okumaya bile gerek yok
Sensin başarısız be
Benim de öyle oluyor
Belki de hiç başlamamıştır. Bir de böyle düşün
Çünkü insanlar sevmeyi bıraktı
detay olmadan söylemek zor
En iyisini bulana dek devam 😁
Sebebini attığın güncellemede göstermişsin.
Tüm faydayı sağlıyorsundur belkide
Benle tanışmadığın içindir akjnda
Erken boşanma sorunu olabilir
Ya çok basitsin ya da çok egolu
Bence ver mutlu et devam et
Güzel değilsin veya kafan uyusmuyor
Erkeklerden kaynaklanıyordur. Takma kafana.
Doğru kişi çıkamamış karşına
Fazlası zarar
Belki seçimlerin yanlıştır
Benim de az sürüyor malsef
15 gün uzun bi Zaman
Sahiden sevmemiş beni meğersem✨🚬
Bende anlamıyorum
doğru kişi olmayabilir
Neden böyle oluyor ki
Her zmn mı 2mhafta?
Enerji meselesi
Benimde aynıs
Hadi ya neden karşı taraf mi vazgeçiyor
Benimde öyle
Nazardan
Şanssızlık
Sen mi bitiriyorsun karşı taraf mı
Yanlış insanlara kapılıyorsun
tüketmekte üstümüze yok
odaklanmıyorsun
Cevabını kendin vermişsin 😀
Senin gibilere had bildirmek için toptan cevapliyim dedim😊
Küfürlü konuştuğun için ciddi düşünmüyolardır senle diye düşündüm 😀
Hak edene küfürlü konuşurum bana hakaret ettiği için ona teşekkür edecek değilim
Ona derken yani senin gibilere
Ben hakaret etmedim ki
Belli
Belli evet
Yav he he
Ahah 2 hafta cokmus 2 dk olmalıymıs
Senin hiç olmamış belliki.
Ahaha tamam
Okkk
Var merak etme
Allah yardım etsin o kıza
Ahah
Seninkilere yardım ettiği gibi mi 2 haftadan sonra yardım etmiş bitmiş . d
Seninki kesin zorla çıkıyordur senle ahaha
Hahaah silah zoru mu
Evet
Hehe
Hehe
Hehe. d
Üff sus
E yeter daha ne istiyon 2 yıl mı sürsün
Son 4 ilişkinin bitme nedenini alalım
1 hafta geçer geçmez hemen iğrenç konular açmaları
İyi ilerliyormuş desene
Çürümüş bu millet
Evet öyle
Sohbetin sarmiyodur
Olabilir de yok sanmam genelde çok eğlencelisin derler. Ama bi şekilde bitiyor flörtte kalıyor
O da onlarin m4lligi o zaman. Ben de erkeklere 2 gunden fazla tahammul edemiyorum mesela sen yine iyi dayaniyosun jdbdb
Hdldjdjdjs