Sevgilisi var, ama sorun yaşayınca bana geliyor yani boşta olunca. o kızla barışınca da ona dönüyor amacı ne sizce?

benim sevgilisi olduğunu boşta kalınca bana yazdığını bilmiyorum sanıyor. ben başka şekilde öğrendim. ve bana en son yazdığında "senden sonra kimseyi sevemedim, benim için değerlisin" gibi şeyler demişti. o sevgilisi olan kızı sevse bana nasıl böyle diyebilir
Sevgilisi var, ama sorun yaşayınca bana geliyor yani boşta olunca. o kızla barışınca da ona dönüyor amacı ne sizce?
Cevapla