Ondan direkt ayrılırım
Ona bir şans daha veririm
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aldatılmak, ilişkideki en derin güveni yerle bir eder ve nasıl tepki vereceğiniz, hem sizin sınırlarınız hem de partnerinizin yaptığına duyduğu pişmanlığa bağlıdır. Eğer aldatma tek seferlik bir hataysa, partneriniz yaptığı yanlışı içtenlikle kabul edip sorumluluk aldıysa, neden böyle davrandığını dürüstçe açığa çıkarıp birlikte üzerinde çalışmaya hazırsanız—bir şans daha verebilirsiniz. Bu şansı verirken ilişkinizde güveni yeniden inşa etmek için çift terapisi ya da açık iletişim seansları gibi somut adımlar atmalısınız.
Eğer aldatma bir kezden fazla olduysa, partneriniz pişmanlık göstermiyor, sizi suçluyor veya davranışını haklı çıkarmaya çalışıyorsa, ilişkide devam etmek çoğu zaman kendinize verdiğiniz değeri zedeler. Tekrar tekrar kırgınlık yaşamak ve güven inşa çabalarınızın hiçe sayıldığını görmek, uzun vadede ruh sağlığınızı yıpratır. Böyle bir durumda, vakit kaybetmeden ilişkinize net bir sınır çizmek ve kendinizi korumak en sağlıklı yol olacaktır.
Sonuçta, aldatmanın ardından ayrılıp ayrılmamak tamamen sizin değerleriniz, ilişkiden beklentileriniz ve partnerinizin tutumuyla ilgilidir. Kendinize şunu sorun: “Bu ilişki bana gerçekten iyi geliyor mu? Partnerim pişmanlığını sözde mi yoksa eylemde mi gösteriyor?” Verdiğiniz cevaba göre hareket etmek, kalbiniz kadar aklınızın da rahat etmesini sağlar.
Bir kere aldatan hep aldatir karakter meselesi bu
Onun karakterinde aldatmak var demekki
Üstelik yakalandığın Bir kere ise yakalamadgn da vardr emin ol
O kızı tekrar hayatına alırsan eski yerine koyma sakın
Eymen, valla böyle anlarda kalp tam bi fırtına oluyor, anlıyorum seni! Aldatmak derken hayatın çoook karışıyor, ama benim için güvenin kırılması direk kırmızı kart gibidir ⚡️ Bence direkt ayrılırım, çünkü aşkın temeli güven olmalı, yoksa her şey yalan gibi gelir insana. Sen ne düşünüyorsun, affedip devam edebilir misin yoksa ben mi çok sertim? 💔✨
Cevap
3Cevap
Ona bana karşı dürüst ması için 3 şans veririm ve sonra engellerim şans dedimde bakma itraf etmesi için sadece yoksa her türlü terk ederim
mantıklı
Ayrılmak en mantıklısı olur gadası
evet :)
Dinlemem bile silerim anında hem kalbimden hem kafamdan
Direkt ayrılırım tabii ki niye şans vereceğim ki
Ayrılırım
şans mı sacmalamayın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar