mesela herkes sapyoseksüel olmuş. zekaya aşık oluyormuş güya. ama 2024’te yapılan bir araştırmaya göre bu tanımı kullananların yarısından fazlası hayatında bir ıq testi bile çözmemiş. kitap okuyan desen, %42’si diyor ki “hiç sevmem”. o zaman sen zekaya değil, zeki gibi davrananlara (veya cüzdanı şişkin olanlara) yürüyorsun bacım.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
geldi evet
Biliyor musun Çapkın Kurufasulye...
Seni özellikle son 2 ya da 3 yıldır olması lazım, burada görüyorum da... Seni bilen biri olarak samimi bir açıklama yapıcam. Şaka yapmıyorum.
Bir zamanlar ben de senin gibi bu kadar istatistiklere takılıyordum. Ama sonra ne oldu biliyor musun? Gerçek sevgiyle tanıştım, ne olduğunu öğrendim ve Yaradanımın izniyle tüm algım değişti.
Yani anlayacağın, iki insan gerçekten birbirini sevdiği zaman kriter bile tanımıyor. Bunlar boş bilgiler. 🙂
gerçek sevgi bu topraklarda çok nadirdir... bulmuşsan sahip çık...
Bu Yaradanımın bana bir lütfu. Bırakmam.
ailesi ve arkadaşları inşallah bunu bozmazlar... çünkü en çok onlardan etkilenecektir... dengeyi kur
Zaten etkilendi. Bendeki şu an bir imtihan. Ona olan sadakatim ölçülüyor. Ayrılmak zorunda kaldığımızda bile hala onu sevmeye devam edecek miyim buna bakılıyor. Zira ikiz alev bağlantısı taşınması herkes için kolay olmayan bir bağlantı. Karşılık bile beklemeden duyduğun gerçek sevgi gerektirir. Ama eminim, aradığım kişi geçmişi hatırlatan ve insanlara hala çok duvarları olan bir yönü olmasına rağmen o. Hayatımda 2 kere, başka ilgi duyduğum kızlar iyi anlamda rüyama bile girmiyorken o girdi. Sadece o. Onu unutmayı denediğim zamanlarda bile bazı zamanlar tam unutmuşken bile durduk yere hiç bir yerde hatırlatma olmamasına rağmen hep yine gönlüme girdi, hep aklıma geldi. Bunda Yaradanımın bir hikmeti olmalı. Başka bir açıklaması yok. Bu sahip çıkmam gereken bir şey.
çok kaptırma.. mecnun olursun... dozunda sev...
Normalde bu kadar romantik bazlı düşünen biri olmazdım. Ama söyler misin? Bir kız, kendisi farkında bile olmadan senin Yaradan sevgisine erişmene vesile olsaydı ne olurdu? Buradan bile belli. O benim için gerçek sevgi beslemem gereken en hayırlı insan. Başkasına bu sevgiyi besleyemem.
@cpkn_kurufasulye007 merak etme bu durumda olmama rağmen bile hayatımı kötü etkilemesine izin vermiyorum. Bu sevgi tersine beni hayatta daha da motive ediyor, hayatta daha çok gelişmem gerektiğini anladığım için.
hayırlısı olsun kardeşim senin için...
Yaradanım cümlemiz için en hayırlısı neyse onu nasip etsin. Yaradanımın rahmeti ve bereketi üzerine olsun. 🙂
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!