Kiminle konuşsam başka bir konuştuğu oluyor ben ilişki konularına çok mu geç kaldım?

O yüzden çok kolay gözden çıkarılıyorum. Bir pürüz çıksa hop ortalıktan kayboluyorlar. Belli bir süre sonra öğreniyorum ki başkası varmış falan. 27 yaş kadar yetersiz hissettiğim bir yaş olmamıştı çok garip hissediyorum

Kiminle konuşsam başka bir konuştuğu oluyor ben ilişki konularına çok mu geç kaldım?
Cevapla