İstanbul’da merak ettiğim biri var ama birbirimizin hayatında değiliz bu yüzden yazmıyorum. siz olsanız?

Daha önceden iletişim kurduğum hoşlandığım biriydi sonra iletişimimiz koptu. Ben hoşlanıyordum ama ondan bana karşı çok güçlü bir ilgi hissiyatı almadım. Şimdi ne takipleşmek ne tel no yok ikimizin de. İnstası açık aslında istesem hikayesine açıp bakarım veya yazarım ama fırsat kolluyor gibi olmak gurursuzca geliyor. Belki sevgilisi bile olabilir. Siz olsanız ne yapardınız?
İstanbul’da merak ettiğim biri var ama birbirimizin hayatında değiliz bu yüzden yazmıyorum. siz olsanız?
Cevapla