Açıkçası güzelim hoşum ama Türk erkekleri direkt maaşımı soruyor ben gezmek eğlenmek yemek içmek istiyorum kaynana bekleyip yemek yapmak çocuk yapmak benlik değil
Türkleri sevmezler şahsen bulgar göçmenlerini bir tarafım gocmen olduğu halde bende sevmem bulgarlar ataları kubrati kabul etmezler kubrat Türk soyludur ben insann sevmem orası ayri
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ankara var
yurt dışı değil ama bir kaç sene içinde yurt dışı
Uğraş dur beni götürmen gerek kaçmak gerek
tamam gel hangi şehirdesin
Nefes alan kız dan sonra bu da komik oldu
Siz sanki demiyorsunuz
Yokluk kötüşeymiş🤣
Şaka yapıyorum yazıyı da öylesine yazdım sende
Yazdım senş yokluktaki kız🤣🤣
Açıkçası güzelim hoşum ama Türk erkekleri direkt maaşımı soruyor ben gezmek eğlenmek yemek içmek istiyorum kaynana bekleyip yemek yapmak çocuk yapmak benlik değil
Bunları benimle paylaşarak elde etmek istediğin ley bedir🤣
Mülakattta be sorucan, türev integral var mı🤣
Yahu nerede yaşıyorsun gizli bey neyin utangaçlığı sende
Niye sustun fakir
Ben istanbuldayım canım
Mesleğin ne
Fırını açtım bişiler pişiricem🤣
Napıcan mesleğimi?
İyi pişirmeler cınım
İç güveysimi alıcan🤣🤣
Merak ettim. neden utanıyor musun mesleğinden
Sağol cınım🤣
Sölesem inanmazsın🤣
Bayağı eğitimliyim öyle söliim
Allah Allah evde oturmak sanırım eğitimin
Napiim gece fece şirketemi gşdeyim
Ya at yalan bedava yer evlisin çocuğun var eğlenme amaçlı açtın hesabı da gizliyorsun seninle uğraşmayayim diye sende
Abkacım be içiyorsun sen?
Gizliliği aç bakayım sen
Sebep?
Çok mu sevdin beni🤣🤣
Kimsin
Bir Türk büyüğü🤣
Yaşıyorum
Nerede yaşıyorsun
Ist
Yav git tövbe ya yurt dışı diyorum fakiriz zaten 😃
Niye ki ne yapacaksın
Ev le ne cem.
Böyle evlenilir mi niye illa yurt dışı vatandaşlık almak için mi
Ne sandın nefes alsın yeter sende
Alıyoruz nefes kanka da evliyim ben zaten
Ne işin var benim sayfamda tövbe ya git bekarlar bekliyorum
Kuma alırım senide
Sie
:((
Buyur
Nerede yaşıyorsun
Almanya hollanda belcika arası nerede is olursa oraya gidiyorum
Hangi yer güzel sizce bir koca bulunur mu sizce
Hollanda yaşam için iyi ama iş sıkıntı
Evlilik ne alemde
Bilmiyorum
Hayatı yaşıyorsun tabi gelsene buraya kedinle. Kedin bile Türkiyeyi terkeder yemin ederim ki
Kedilerim Türkiye de çalışıp para yolluyorum bakımları için
İyiymiş vallahi kedi kadar olmadım kedin benden iyi hayat sürüyor açıkçası imrendim
Hiç bir insan ve kendimde dahil kedilerimden önemli değil uğruna canımı vereceğim tek canlılardır
Kedilere karşı iyi olan herkese karşı iyidir sevdim seni. Nerelisin aslen
Babam bulgaristan göçmeni annem aydın
Bulgaristana da gittim aydına da gittim harika yerler açıkçası ama Bulgar insanları biraz soğuk gibi belki bana öyleleri denk geldi
Türkleri sevmezler şahsen bulgar göçmenlerini bir tarafım gocmen olduğu halde bende sevmem bulgarlar ataları kubrati kabul etmezler kubrat Türk soyludur ben insann sevmem orası ayri
Sende ayrı modelsin açıkçası. Her yerin iyisi kötüsü vardır havalı genç
Havalı değilim
Kedilerin havalı
Onlara canım feda
12 senedir kız arkadaş bile edinmedim 3 arkadaşım hariç arkadaşım yok gezmem param olduğu halde havalı miyim sence
Sevgili yapmak için yapmak sahteliktir zaten ama gezmiyor olman ilginç ne yaşadın sen yahu
Çok şey hemde çok fazla şey
Allah Allah
Maalesef pek önemi kalmadı zaten artık
Geçmişteki kadin gibi herkes değil başka kızın ne günahı var sevgilin karaktersizmiş
Neyse önemi yok zaten hayat devam ediyor
Devam ediyor tabi benim gibi konuşkan birisi bir çıkar karşına konuşmana fırsat bile olmadan aşık olmuşsun bak cidden
Duygularımı yeşertmem lazım umarım kismet diyelim
Zaman gerek bence yani yanındaki kızın cıvıl cıvıl olması lazım benim gibi
Burcun ne
Boga sen
Oğlak uyumlu
Aynen
Benin yazdın
Nerede yaşıyorsun idris
Elazığ
Bingöl sandım
Orada memleketim oluyor