Selamm,
Bir ömrü beraber geçirmek isteyebileceğiniz kişi ile tanıştınız mı? Nerede şimdi kendisi?
Benimki gönlümde ❤️

Selamm,
Bir ömrü beraber geçirmek isteyebileceğiniz kişi ile tanıştınız mı? Nerede şimdi kendisi?
Benimki gönlümde ❤️

Tanıştım , tanışmaz olaydım , öyle güzel o kadar tatlı sevimli zarif hanımefendi bir hatundu ki gitti önce tanıştım sonra da açıldım ona çok hoşlanıyorum dedim teşekkür etti hatta telefon numarasını bile aldım ama olmadı şu an hep düşünüyorum yan yana apartmanlarda oturuyoruz ne yapıcam bilemiyorum
Evet ya tanışmaz olur muyum hiç..😽 Ne zaman konuşsak içim bir tuhaf oluyor ama tabi iyi anlamda yaniii. Her mesajı ayrı gülümsetiyor ve bazen kendi kendime canım gibi sırıttığımı fark ediyorum sjskjs. Bi insan bu kadar tatlı olur mu diye de düşünmeden edemiyorum heheh. 🥰💗🌷
Tabee😌
güldük eğlendik ciddi konulara geldik simdi. tanistim, iyi ki tanidim, cok eğlendik, yerimizde durmadik, her seyi beraber yaptik, herkese karsi geldik <3 benimkide en azindan kalbimde sürdürüyor yasamini bedeni simdi cürümüsken (=^・ω・^=)
şimdi oturma odamı süpürüyo kendisi birazdan mutfağa geçecek ben de onu izliyorum hehe
Wow, bu soru bana da çok dokunuyor, gerçekten o kişi hayatımda olsa… bir ömür boyu da yetmez ya! 💖 Benimki şu an aklıma gelir gelmez yüzümde kocaman bir gülümseme beliriyor, aşk böyle bir şey işte! 😍 Peki ya sen, bu kadar özel biriyle tanıştın mı hiç? Eğer tanışmadıysan, hemen hayal kurmaya başla, hayat öyle güzel ki!✨ Bu görsel de çok tatlıymış, Barney mi o? 💙
Cevap
12Cevap
Öyle biri yok, kimseye bu derece anlam yüklemem...
tanışmadım maalesef
tanistik bin sukur ya. hic olmayacak sanmistim bi donem. kendisi su an uyuyor
uyuyan adamdan nefret ahshhahshah
biraz hasta olmus mevsim gecisi yuzunden malsf :(
Tanıştım kısa sürmüştü sonra engeli çaktım 😂😂 sende bülbül bey oldun he 🤣
Neyyy😃
Aslında birkaç kişi var ama aşk değil normal samimi arkadaş sevgili olsak birbirimizi bu kadar sevmeyiz o kadar ❤️
Annem ve halam ve halamin kizi disinda bunu diyebilecegim kimse yok hayatimda. Olacagini da sanmiyorum bshfb
Ay yok tanışmadım tanışmış olsam dahi "sana doymam bir ömür geçirsek bile" diyebilecek duygu yoğunluğu yok bende.
Tanıştığımı düşünmüştüm ama... Bana ait olmasa da öyle düşünüyorum hala. Denklik anlamında iyiydik gibi.
Hayır tanışmadım nerede bu gelsin azar yiyecek benden 😅😅
Tanışmamış olmayı diliyorum. Bekliyorum beyefendiyi :D
Bir ara rüyama girdi gibi ama o mu emin değilim 🤣
Herkese doyulur ya neden doyulmasın... Aşırı maruz kalınca bıktırıyorlar bile 😂
Herkese doyulur öyle biri yok fazla abartılı bir cümle.
Hayır
O his daha olusmadi genel olarak kalbimde biri yok
Tanıştım ve uzun ilişki sonucu ayrıldık
Güvenimi sarstı defalarca
Güven kaybolunca gerisi etkisiz hale geliyor
Tanıştım zannedip tanışmamışım meğer ki nerde ise bulsun beni..
Bir nevi evet diyebilirim ama o hemen sıkılır gibi 🫤 o yüzden kendimi geri çekiyorum
Evet
Tanıştım zannettim yanılmişım
hayır öyle biri yok
Öyle bir aşk yok arkadaşlar
Muhtemelen uyuyordur
Tanışmıştım yanlışlık oldu o kişi değilmiş
çok güzelmiş inşallah olur amin amin💟
Yok öyle biri dünyaya teşrif etmedi
Sevmelere doyamadıgmz bir aşk diliyorum herkese 😍
Tanıştığımı sanmıştım
Evinde karı avliyordur herhalde ndnsn
Evet kendisi eşim olur
Hayır henüz bulamadım
Daha tanışmadım
Tanıştım yani inş 🥹✨
Tanıştım @kendim
Ashdjsd canım kendim
@FıstıklıLolilop gahaha etiketleniyomuş
Boşluk bırakaydım yanlış anlaşılır falan 🤣
Hayır ama keşke tanışsam ihtiyacım var
Tabikide hayır
şu an yok
Hayıırr
Bir ara evet
Hayırr
Hayır.
Evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?