Gelmedi elimden dediğiniz bir insan oldu hiç hayatınız da?

Ne garip değil mi?
Henüz yanına bile oturmamış birinin,
Gelip te içine oturması...
Gelmedi elimden dediğiniz bir insan oldu hiç hayatınız da?
# by Neşeliadam
'' Hayat ciddiye almak için çok kısa... '
Gelmedi elimden dediğiniz bir insan oldu hiç hayatınız da?
Cevapla