Pişmanlık yok ya içimde.. Hayatıma birileri girdi ve çıktı.. Bazen miadı doluyor bazı ilişkilerin ve bitmesi gerekiyor ya da hiç başlayamıyor.. Bu benimle alakalı da olabilir karşı tarafla da alakalı olabilir.. Sonuca odaklanıyorum ve önüme bakıyorum genelde.. Olaylar karşısında soğukkanlı olabilmek gerekiyor ve hayata karşı olabildiğince hoşgörülü olmak gerekiyor sanırım.. Çünkü çoğu zaman hayatın planları bizim planlarımıza galip geliyor.. Keyifli geceler..