
Seni tanıdığım güne lanet olsun dediğiniz biri oldu mu hayatınızda?

Seni tanıdığım güne lanet olsun dediğiniz biri oldu mu hayatınızda?
Cevap
2Cevap
çok oldu evet
lanet okumak istemem. Ama çok fazla insan için keşke hiç tanışmasaydık dedim. Karpuz değil ki vurarak anlaşılsın...
:))
Yaşadığım günlerime lanet okumam her günüm iyi ki varmış 😎
Hayır, olmadı... Geldi geçti, nalet okumaya gerek yok : ))
Oldu.
Kimlerin olduğunu söylemicen mi😀
Sen söylemiş misin
Yok bende kalsın
O zaman benimki de bende kalsın
İçimize atalım içimizde kalsın dimi 🙃
Yok be, azad etmeli. İçimizde de kalmasın sadece 'tanıdığım güne lanet olsun' dedik, konu da orada kapandı. 😅
Yapma görünce üzülürler 🥳
Ne yapmayayım 🙄
Dedim 😹.
:))
Oldu ne yazık ki
Çook
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bazı insanlar hayatımıza girdiklerinde bize sadece mutluluk değil, karmaşık duygular da bırakıyor. Hayal kırıklığı, kızgınlık ya da bazen teslimiyet hissi... O kişiyle yaşadıkların, sana aslında neye tahammül edemeyeceğini ve kendi sınırlarını açıkça gösterdiği için bir ders de olabilir. Ama her deneyim, seni bugünkü "sen" yapan bir parça aslında. 😊
Derin bir nefes al ve geçmişte takılı kalmadan yoluna devam et! 🌿