Kesilmiş cezası var diye beni bıraktı bende bekliyorum geri gelir mi?

Çok güzel bir ilişkimiz vardı 4 aydır beraberdik ve asla şüpheye düşürmedi her şey çok güzeldi. 2 hafta önce kesilmiş cezam var (8 sene 6 ay) seni bekletemem bencillik yapıp gel beni bekle diyemem bu hayata sürükleyemem ilerde daha çok üzülme diye uzaklaşmalıyım senden dedi ve gitti. Bende ne olursa olsun bekleyeceğimi söyledim. Sizce gelir mi?

Güncellemeler
1 yıl
Sözlere çok önem veren biriydi beni asla bırakmazdı böyle bir durum olmasa çok eminim. Ama bekliyorum geleceğine inanıyorum. O yarınım belli değilken hiç bir şey diyemem söz veremem diyor. Tekrar gelir mi gelmez mi sadece onu merak ediyorum.
Kesilmiş cezası var diye beni bıraktı bende bekliyorum geri gelir mi?
Cevapla