Ben birisini bir kac hatasından dolayı terk ettim. Benimmi yazmam lazım yoksa onun mu bana geri dön demesi gerekiyor acaba ilk
Adımı kim atmalı ona ne demeliyim döneceksemde
Adımı kim atmalı ona ne demeliyim döneceksemde
Sanki hata yapan insanın çaba sarfetmesi gerekiyor diye biliyorum. Sen zaten gemileri yakmışsın, deli misin?
Cevap
7Cevap
Tamam sen bırakmışsın ama o hatalı olduğu için. Bırak o çabalasın.
Bıraktığın adama bu hatalarını yüzüne söyledin mi terk etmeden
Evet ama kabullenmiyor hatasını
erkekler birbirinden inanılmaz derecede farklıdır kadınlar erkeklerin %20 lik kısımına aşık olur bu adamın nasıl biri olduğunu bilmeden ne tepki vereceğini bilemem bir sonraki kapıya da yönelebilir hatalarıyla kabul etmiyorsan neden dönsün istiyorsun onu değiştirebileceğini düşünüyorsan bu imkansız değişim öyle bi anda olmuyor hatta çoğunlukla imkansız
Hatalı olmasına rağmen geri dönmeni beklemez kendi geri dön der
Gidenin geri dönmesi için öncelikle nasıl gittigine bağlı
niye donsun ki gerek yok... senden cok var benden cok var..
Dönmez, beklemiyordur.
Onun beklediğini sanmıyorum
Senin yazman lazım
Onun tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?