Güncellemeler
1 yıl
Yalancı baharmış meğer ki, zalim bir kalp bir anda yıktı geçti.. Umut verip yarı yolda bıraktığınız, kederli yüreğine tekrar keder kattığınız insanların ahı sizi hiç bırakmaz bunu unutmayın..
Benim oldu ve umarım daim olur.. Peki sizin gerçekten baharı getireniniz oldu mu yoksa o da yalancı bahar mıydı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Merhaba,
Hemen bahar sanma belki son bahardır mevsimlerin canı cehenneme! 😅
Bir günde olmaz o iş! 😅
olmadı maalesef olmazda
Hadi inşallah gözün aydın gadası
Ben de öyle sanmıştım sonra bir gün benim annem yoktu , ben annesi olan birini istiyorum demişti
Gelenler gittikten sonra Yetişen de gidende farketmez..
Bahar kendisi geliyor zaten benim bir şey yapmama gerek yok
Şu aralar olmadı
Benim her gelen baharımın ardından kara kış geldi
Ne bir umut ne bir gelecek düşüncem var artık. keşke çok eski zamanlarda yaşasaydım bu devrin insanı degilim.
Oldu Vallahi genel olarak güzel duygularımı hep kullandılar, yarı yolda bırakıldım 😊
Olmadı. Ben baharı kendi cabalarimla yaşıyorum
Henüz baharı getiren olmadı maalesef
Henüz öyle biri olmadı
Yok olmadı.
Henüz olmadı
Öyle biri yok henüz.
Umutların daim olsun
Sana ne mutlu
Oldu bee
Maalesef
Getirdim