umutlar sadece mevsimlere veya dönemlere bağlı olarak değil, her zaman mevcut olabilir. Herhangi bir zamanda, herhangi bir mevsimde umut dolu düşünceler ve beklentiler taşınabilir. Herkesin umutları, deneyimleri, inançları ve beklentileri farklıdır ve zaman içinde değişebilir.
Bahar gelince her şeye can geliyor insanın içi içine sığmıyor aşk ateşi çayır çayır yanarken gönlünce güzel birini bulursan ateş ile barut birikti bulutlar üzerine çıkar onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine
Eğitimle tatlı dilli olunsaydı herkes başımıza profesör kesilirdi emin ol tatlı dilli olmak saygı sevgi hoş görü eğitimle olmuyor maalesef insan kendini yetiştirir yaşayarak görerek gözlemleyerek ogrenirsin kitaplarda yazmaz bu bazı özellikler de bir nimettir ve herkeste bulunmaz
Efendim bu sözlerinizle beni çok bahtiyar ettiniz teşekkür ederim 🙏 size cemal süreyanın bir dizesiyle karşılık vermek isterim " ben seni bahara aldanmış erik ağacı gibi utangaçta severim haberin olsun" ( Cemal Süreya)
Sayende 😂 senden ötürü gelmişsin bana edabiyat parçalıyorsun 😂 ahh sen benim elime bir gecsen varyaa 😂🤣 ben sana nasıl felsefe yapılır gösterirdim 😂😂 ah ulan ahhhh 😂
Şimdi bende sikulent çiçegi var saksısı çok küçük geldiği için ince up uzun büyüdü ben şimdi saksısını değiştirmek istiyorum onu ortadan kesip mi dikiyim yoksa yine aynı şekilde kökünden çıkartıp ta mı dikiyim çok güzel büyüdü fakat şekilsiz büyüdü saksısından dolayı napiyim peki
Onu dallarından koparıp tek tek dikerek üretebilirsin olduğu gibi toprağa dik hatun. Bunlar güneşte durursa boya verir, gölgede durursa genişler gölgede daha güzel form alır, güneşte bırakma direkt. 😂
Artık arkadaşlık o kadar.. Aşk meşk beni bozuyor. Kimi sevsem değer versem gömülüyorum. Sevgilim falan değildi ama güzel sohbete ihanet ediyor. Benim sinirimi o zıplattı.
Gülüm bu heryerde herzaman olan şeyler kafana takma bunların hayatın gercekleri bir insanın üstünede fazla düşme ne zaman ki düşersin ozaman kaybedersin genç adam
Ama hala karamsarsin ve hala sikintilisin bu kelimelerine bile yansımış kafan belliki çok karışmış hepsi geçer merak etme sadece kendine biraz zaman ver ve kendini yenile
Geçmişte kötü şeyler yaşadım. Zamanla geçiyor farkındayım ! Sadece bazı sözleri var aşırı kırıcıydı. Toparlayacağım insallah. Desteğin için teşekkürler.
Gerçekten öyle Metehan bende çok beğendim oyuzden görsel olsrak kullanmak istedim bu şarkı benden sana gelsin " Gözleri mühür yarim hasreti ölüm yarim sen bana emanetsin gel göğsüme sığ yarimmmm 🤗 ... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏 eline emeğine sağlık genç adam 🙏
Burası sürprizlerle dolu bende yazdığım şiirleri size atmak isterim insanın enerji dolu insanlara ihtiyacı var gençlik bir yere erdem olgunluk bir yere keşke bende üstümü oyum oynarken kirletseydim çamura ama eve ekmeği kim götürecekti