Kadınlar onlara ters davranan erkekleri neden daha çekici buluyor?

Ben hoşlandığım kızların alayına kötü davranıyorum , tartışıyorum , hiçbir fikirlerine katılmıyorum. Ama tavlamak için falan değil gerçekten çok saçma fikirleri olduğu için böyle oluyor. Sonunda nedense benimle sevgili olmak istiyorlar. Mantık yürütmeye çalıştım bu konuyla ilgili. Sanırım kendilerine güvenmeyen kadınlar kaybettiğinde üzülmeyeceğini düşündükleri erkeklerle birlikte oluyorlar çünkü o erkeği kaybedeceğini , elinde tutamayacağını düşünüyor. Adam ne kadar kötüyse ayrılığı atlatması da o kadar kolay oluyor. Ona harika davranan bir erkeği kaybettiğinde daha fazla üzülmemek için daha kötü modelleri tercih ediyorlar gibi. Yani kadınlar ilişki için değil ayrılık için eş seçiyorlar kendilerine.

Kadınlar onlara ters davranan erkekleri neden daha çekici buluyor?
Cevapla