Aşk bazen vazgeçmek midir, yoksa ne olursa olsun yanında kalmak mı?

Aşk bazen kalmakla ölçülmez, bazen de sessizce gitmekle anlam kazanır. Çünkü sevgi, sadece yan yana durmak değil, birbirine zarar vermeden yaşayabilmektir. Kimi zaman yanında kalmak bir sevda göstergesi olur, kimi zaman da gitmek en büyük fedakârlık. Eğer bir ilişkide sadece alışkanlık varsa, sevgiye değil korkuya tutunuyorsan, orada kalmak aşk değil kendine ihanettir. Ama hâlâ göz göze geldiğinde kalbinin sesi susmuyorsa, o zaman ne olursa olsun kalmaya değer. Aşk bazen mücadele ister, bazen de kabulleniş… Hangisi olduğunu da ancak kalbin bilir.
Aşk bazen vazgeçmek midir, yoksa ne olursa olsun yanında kalmak mı?
Aşk bazen vazgeçmek midir, yoksa ne olursa olsun yanında kalmak mı?
Cevapla