Aşık olduğun kişinin mesajlara geç dönmesi seni kaç günde soğutur?

Aşık olduğun kişinin mesajlara geç dönmesi seni kaç günde soğutur?

İşten dolayı çok yoğun falansa hiç bir zaman soğumam anlarım, ama başka bir şey için mesela benimle konuşmak istemiyor da gizlice başkasıyla ilgilenmek istediğini anlarsam saniyede soğurum. Çünkü hem beni sevmediğini düşünürüm hemde biri yüzünden bir kere üzülürsem yüzüne bile bakmam. neyse cevap verebildim mi bilemedim soğutmaz diyeyim 😅
Güzel cevap verdin rahat ol😅
Rica ederimm
Bana hissettirdiğine göre değişir ama dürüst olayım… Eğer duygusal olarak gerçekten içime işlediyse, hemen soğumam; kendimi ‘yoğun olabilir, unuttu belki’ diye kandırırım. Ama bu durum süreklilik kazanırsa, 2-3 gün içinde içimdeki sıcaklık buzlanmaya başlar. Çünkü ilgisizlik beni aşktan değil, hayattan bile soğutabilir. Sevgi varsa, bahane çok olmamalı. Sessizlik sevgi değil, sınav gibi gelmeye başlarsa… teşekkür ederim, ben o dersi pas geçiyorum.
Hemen soğutmaz da içimden de yazmak gelmez, o yüzden direkt engellerim. Belirsizlik beni yorar.
Geç yazınca belirsizlik olmaz herzmaan müsait olamayabilir iş güç hayat koşturması herşeye rağmen işi bitince yazıyosa tamamdır 👍
O zaman söylesin, müneccin olmadığıma göre bilemem ne yaptığını
Söylüyor zaten işi bitince haber ediyor eve gidince de öyle daha napsın
Yoo hiçte öyle olmuyor, misal yemek yicem diyor sonradan ses yok, ucu başka yerden çıkıyor.. var yani böyleleriii
Yoo gayette normal her attığın adımı bilgi vermek yazmak da yorar bence
O zaman herkes dengini bulsun, ne diyelim 😄
Hııı seni yormazmı her attığın adımı bilgi verir gibi yazmak söylemek
Hayır neden yorsun. Birini hayatına alıyorsan buna göre davranırsın, kafana göre değil
Aynen haklısın
👍🏻👍🏻
Sorun etmem yoğun olabilir bana bunu ifade edip boş zamanında dönüş yapıyorsa sorun etmem.
Evet olması gereken de bu bence
ben de çalışıyorum kafamın yoğun olduğu saatte arayıp mesaj mı atacağım bencillik bu
Aynen öyle haklısın anlayışlı olmak lazım
Eic için teşekkür ederim.
Ricaa
Valla kanka, aşık olsan bile mesajlara geç dönmek bazen sinir bozucu olabiliyor 😅 ama bence aşkta sabır en büyük silah! Bir hafta falan geçerse, biraz soğuyabilirsin; ama dua et, birkaç saat olsa da fark etmez, yine de içi kıpır kıpır! Sen aslında kaç gün sabredersin peki? 🙃✨
Cevap
12Cevap
Sanırım bir gün falan sürüyor sabrım hiç hoşlanmadığım olaylar bunlar
Soğumam için bir unsur değil bu
beni direk soğutur
Aşık olduğum biri mesajlara geç dönüyorsa ilk günler anlam yüklememeye çalışırım, belki yoğundur derim. Ama bu durum sürekli hâle gelirse, özellikle 3-4 gün boyunca ilgisiz bir tavır varsa ister istemez içimdeki hisler yavaş yavaş söner. Sevgi ilgiden besleniyor, yoksa kendi kendine yaşanan bir hayale dönüşüyor.
Bende de var böyle birisi. Ofiste işleri çok yoğunmuş günde 3 4 saat uyuyormuş falan filan. Günlerce bakmaması için mantıklı bi neden değil bence. Max 1 2 saat bakmazsın telefona sonra görünce cevap verirsin abi
Soğudum yani o yüzden birkaç günde. Artık yazinca bir şey hissetmiyorum
Aynen haklısın 1 gün bile yazmaması saçma bencede ama 1 kaç saat yazmayabilir
Yani birkaç saat bile garip geliyor bana telegon elimizden düşmüyor çünkü o bildirimi vörüyoruz sonuçta. Şu an yoğunum döncem sana tekrar yazmak zor olmamalı o anda da. Sonra bakinca bazı şeylerin anlamı kalmıyor çünkü. Bi de mal gibi bekliyor insan telefinun başında ne zaman yazar acaba diye
Ama düşünsene işim var ben sana yazarım diyor 2 saat sonra yazıyor bence bu normal
Öyle olur tabii
Bende onu diyorum 😃🙂
Dönünce bana samimi ve sıcaksa sorun etmem. Hem geç dönüp hem de soğuk duruyorsa ben bitiremiyorum n'lur sen bitir demek istiyordur gerekeni yaparız
Evet
👍👍
Sürekli mesaj atmasini istemem tamam haber ederim nerde oldugumu söylerim ama bu beni acikcasi yorar ve sürkeli telefonlan konuşmakta istemem beni görmek istiyorsa buluşuruz
Aynen sürekli mesajlaşma konusma zaten mümkün olmaz
Yani öyle olmasi lazim sürekli yapişik bir ilişkide olmaz
Haklısın valla
Umurumda değil artık. Hatta çoktan umurumda olmayı bıraktı. Kaç ay sonra dönmesi mesaj yazması bende çok da heyecan uyandırıcı bir durum oluşturmadı.
Zaten ne yazıp yazmadığı da belli değil. Bundan sonra da hiç yazmasa bile farketmez. İlgim dışı.
Merhaba adım Lily. Etkilendiğim birisi mesaj kutusuna geç bakıyor ve bana geç yazıyorsa ona bir daha mesaj atmayı asla düşünmem. Bu beni üzecek olsa bile bazen net kararlar vererek kendimiz güçlü göstermeliyiz. :)
İyi günler. :)
Herhangi bir sebebi yokken bunu yapıyorsa ayrılırım
Sebebi yoksa bende ayrılım😅
Sebebi geçerli bir sebep değilse de ayrılırım şimdi o detayı da verelim
Tm abla en çok sen ayrılırsın😅😅
Estt daha nelerr
Estt?
Estağfurullah
Hee iyi madem
Soğutmaz ben sevmiyom böyle sürekli yazılmasını zaten
Evett
Kotu durum olabilir hatta bi daha yazmamak daha doğru oluyor soguma degilde bi daha yazmam bole kiz var sevgilim segil spor hocası gec yazıyor cok anlayamıyorum soyliyincede isim var yoğunum oluyor o yuzden pek takmam ben açıkçası yazmam ona
Soğutmaz çünkü mesajın olayı o zaten. Mesaj atarsın görünce müsait olunca döner. Çocuk çocuk triplere girmeye gerek yok. Küçük insanlar küçük şeylere takılır.
Soğumam için sebep değil aslında çalışıyor meşgul olabilir anlayış gösteririm ama müsaitken bana müsait değil ise ben bunu anlatsam işte o zaman biz gibi olurum..
Ya telefonun bu kadar yaygin oldugu artik tuvalete bile goturdugumuz cagda, mesajlarina gec bakiyorsa gec cevap veriyorsa senden hoslanmiyordur (tabi ki bir açıklama olmadan, eger arada bir mesgul oldugunu yaziyorsa, yine senin sevildigini hissettiriyorsa sıkıntı yok)
Kocam bile cevap vermeyince sinirleniyorum 😂 şu zamanda sevgilim olsa asla vakit kaybetmem yol veririm. Ben onca işim arasında vakit buluyorsam ayırıyorsam o kim ki bana vakit ayırmayacak.
Ben her zaman net olmuşumdur mesaja geç dönmek arada kalmak gibi bir şey ve hiç benlik değil soğurum yoluma bakarım önceliği iyi ayarlamak lazım 😏
Biraz anlamaya çalışırım işini saatini yoğunluğunu ilgisini baktım ciddi ciddi takmıyor üç beş gün sonra soğurum
Aşık olduğunu söyleyen kişi yapıyor bunu ve eğer ölmediyse bir gün içinde 2 saniye ayırıp mesaj atmalı.
Yeniyse anında soğutur.
Karakteri böyleyse yavaş yavaş soğutur
Eskiden 3 ay sürerdi ama şimdi 1 hafta sürmüyor soğumam
Soğutmaz. Ben de ona geç dönerim. Hem elimiz telefona yapışık yaşamamış oluruz..
Hemen soğutur ama ayrılmak için sebep değil. Sürekli böyle davranırsa herkes yoluna
Surekli oluyorsa bay bay hepinıss, gule güle kıymetliim derim, net :)
Bayağı çabuk soğutur, öyle zaman vermek pek mantıklı değil bence
meşguldür bu beni soğutmaz hepimiz yoğun hayatlar yaşayabiliriz anlamak lazım geç dönmüş erken dönmüş görüldü yapmış vs. bunlara takılmamak gerek senin insanın mı, uyuşuyo musun, anlaşıyo musun o önemli
iki sene boyunca katlandim bu aptalliga ve sonuc noldu biliyo musunuz
sifirrr erkek isterse her sekilde ugrasir basarir ugrasmiyosa istemiyodur sizi bu kadar basit
Zaman alır ama zamda içimdeki sevgiyi alır
Uzun bir süre böyle olursa zaten sevgisinden şüphe ederim
Aman be takmam öyle şeyleri
En güzeli
1 değil 2 değil baktim sürekli ise demek benimle konuşmak istemiyor o zaman bende yazmam yani içimden gelmez artik
Soğumam yaa vardır Bi gerekçesi ztn bende boşta kalmam😂😂
İkinci gün cevap vermezse ciddi bir durumu olmazsa
En fazla 4 gün içinde
2den fazla beklemem
2-3 mesaja tamamım ben. ;)
aninda sogutur gunu bulmaz
Saniyesinde. Anladığım an soğurum
Sebepsiz yereyse 3 gün tahammül ederim
Saçma kişilik tarzı🤷♂️
Sogutmadi maalesef aksine tiryakisi oldum
Ne güzel
Hemen
3 günde
İşi vardır derstedir duymuyordur cebindedir vs
bes alti gun
Ya Allah korusun soguyamiyon da berbat bisey.
Sürekli yapiyosa soğutur
Birr
1 haftada soğutur
Soğutur en baba bi hafta
Anında
Aninda soğurum
Iki günde.
O bana aşık mı peki
Aksine ısıtır.
Hemen soğutur..
Anında
Sanırım 1-2 gün
max 30 dk
1 günde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?