Konuştuğum çocuk ablamı daha güzel bulduğunu söyledi bu ne iğrençlik?

Kardeşim benim iki ablam evli ve hiçbirinin kocası kardeşin ya da ablan senden daha güzel dedi. Ne konuştuğunu bilmiyor kusucam. Buradan erkekleri empati kurmaya davet ediyorum diyelim sevgiliyiz ve ciddi düşünüyoruz ve ben diyorum ki kardeşin ya da abin sende daha yakışıklı bu söylenecek şey Allah aşkına? İğrençlik soğudum resmen. Olay benden daha güzel olması değil arkadaşlar söylenecek şey değil iğrençlik. Benim konuştuğum çocuğun tipi de pek iyi değil de ben ağızımı açmıyorum ona ne oluyor? İşte arkadaşlar benden size tavsiye çirkin birine pek yüz vermeyin. Sonuçları ortada yakışıklı erkeğe yüz verseniz en azından kendisini biliyor derim. Kimle konuşuyorsan onu daha güzel bulman lazım şahsen bana atsaydı ben bu yorumu yapmazdım iğrenççççliklk. Nokta siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

siz söylerseniz k. bakmayın ama siz evlilik düşünmeyin bile.

Konuştuğum çocuk ablamı daha güzel bulduğunu söyledi bu ne iğrençlik?
Cevapla