Kardeşim benim iki ablam evli ve hiçbirinin kocası kardeşin ya da ablan senden daha güzel dedi. Ne konuştuğunu bilmiyor kusucam. Buradan erkekleri empati kurmaya davet ediyorum diyelim sevgiliyiz ve ciddi düşünüyoruz ve ben diyorum ki kardeşin ya da abin sende daha yakışıklı bu söylenecek şey Allah aşkına? İğrençlik soğudum resmen. Olay benden daha güzel olması değil arkadaşlar söylenecek şey değil iğrençlik. Benim konuştuğum çocuğun tipi de pek iyi değil de ben ağızımı açmıyorum ona ne oluyor? İşte arkadaşlar benden size tavsiye çirkin birine pek yüz vermeyin. Sonuçları ortada yakışıklı erkeğe yüz verseniz en azından kendisini biliyor derim. Kimle konuşuyorsan onu daha güzel bulman lazım şahsen bana atsaydı ben bu yorumu yapmazdım iğrenççççliklk. Nokta siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
siz söylerseniz k. bakmayın ama siz evlilik düşünmeyin bile.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer