Evlilik düşündüğümüz sevdiğim kız öğretmen atamalarının azlığından dolayı morali bozuldu, onun için üzülüyorum, sizce napmalıyım?

Uzak mesafe ilişkimiz var. Aynı şehirde değiliz. Evlilik istiyoruz. Ben hâlâ üniversite okuyorum tıp 4. Sınıftayım. Sevdiğim kız ise geçen sene mezun oldu ve atamaların kötü olmasından dolayı bazen böyle morali bozuluyor çok üzülüyor, belki de benden gizli ağlıyordur duygusal biri çünkü. Onun için üzülüyorum sizce bir çözüm var mı? Napmalıyım sizce?
Evlilik düşündüğümüz sevdiğim kız öğretmen atamalarının azlığından dolayı morali bozuldu, onun için üzülüyorum, sizce napmalıyım?
Cevapla