Ablamın mutsuz evliliği yüzünden çok üzülüyorum =(

6 yıllık evliler her ikiside çok farklı ailelerde yetişmişler,eniştem hiç bişey için özenmiyor..(ablam ise tam tersi),ailesini dinliyor ve aileside çok cahil insanlar sürekli eniştemi dolduruyorlar 4 yaşında oğullarıda var =( ablam yakınıyor bende ne diyeceğimi bilemiyorum,bikaç sefer boşanma aşamasına geldiler 1 tanesinde son mahkemsinde barıştılar sizce yuvalarının yıkılmaması için nasıl konuşmalıyım ablamla,ama eniştemde gerçekten çekilçek kahrı yok sürekli miy miyy ...akıl verinnn =(
Ablamın mutsuz evliliği yüzünden çok üzülüyorum =(
Cevapla