Kız kardeşimin sevgilisi şehit oldu. 1 yıl önce ve 1 ay sonra evleniyor vicdan azabı çekiyorum neden?

Kız kardeşim 25 ben 27 yaşındayım. Sanaldan tanıdığımız bir abi vardı. Ben öncesinde tanıyordum ve o yüzden abi diyordum. Uzman çavuştu. Onlar sevgili oldular. Hiç buluşmadılar 8 ay boyunca. Sonra sevgilisi hastaneye kaldırıldı 1.5 ay komada kaldı. Ve şehit oldu. hiç buluşmadıkları halde cenazesine gitti kardeşim. Bende abim gibi görüyordum. Aramız çok iyiydi. Evet ölenle ölünmez fakat bilemiyorum çok kötü hissediyorum kendimi. Birkaç ay yas tuttu. Sonra uzak bir akrabamızla aile sebebiyle görüşmeye başladı. O görüştüğüde benden bir yaş büyük. Birbirlerini seviyorlar ve evlenecekler. Hayatına devam etmesi gerekli biliyorum, fakat ben şehit olan abime çok üzülüyorum. O kadar vicdan azabı çekiyorum ki. Ne yapacağım bilmiyorum
Kız kardeşimin sevgilisi şehit oldu. 1 yıl önce ve 1 ay sonra evleniyor vicdan azabı çekiyorum neden?
Cevapla