Abim için çok üzülüyorum evlendi bir yıl sonra boşandı şimdi tekrar mutlu olsun evlensin istiyorum bana düşen nedir bu konuda :(?

Kendisi şimdi 29 yaşında ama kız bulma durumu yok. Yani bir çevresi yok. Çapkın hiç değil 5 vakit namazında. Cidden bu durum canımı sıkıyor ne yapmalıyım?
Abim için çok üzülüyorum evlendi bir yıl sonra boşandı şimdi tekrar mutlu olsun evlensin istiyorum bana düşen nedir bu konuda :(?
Cevapla