Kardeşim evleniyor ve şimdiden çok üzülüyorum. Bu durum geçer mi?

Aramızda 1 yaş var biz ikiz gibi büyüdük tek dostum o tek sırdaşım herşeyi beraber yapardık 🥺 7 ay önce ablam evlendi onda üzülmedim kardeşime dahada bağlandım şimdi kardeşime evlenecek bir ayı kaldı ve evde tek kalacağım (anne ve babamla). Çok üzülüyorum şimdiden yanlız hissediyorum kendimi oturduğum yerde arkadaşım da yok sıkılınca kardeşimle gezerdik siteye inerdik artık o günler de olmayacak ne yapacagim 😔😔
Kardeşim evleniyor ve şimdiden çok üzülüyorum. Bu durum geçer mi?
Cevapla