Düğün Nisan 'da şimdiden olay çıktı koltuk takımı yüzünden abim memur aylık 60 alıyor 40 k da taksit cam balkon yaptı eve 700 bin TL altın taktı sadece masa sandalye 15 k buzdolabı falan daha saymadım
3 ay
60k maaş alan birisi ne diye 750 bin liralık altın takıyor? Siz hatayı başta yapmışsınız. Bir de niye her şeyi abin alıyor? Beyaz eşyayı kız tarafı alır normalde
9 yıldır durmadan çalışıyordu çünkü
Peki kız tarafı ne taktı veya ev için ne aldılar
Abim evi aldı bizim burada kıza öncelik tanılır erkek s***lir kız evdeki ıvır zıvır o kadar bi de nişan masrafı yarısı düğün abim den
Her şeyi erkeğin yapması kadar saçma bir şey yok. Evi erkek alıyorsa kız da en azından yatak odasını alabilir, beyaz eşyaları alabilir. Düğünü erkek yapar, nişanı ve kınayı kız yapar. İki bardak, bir tencere almakla eve katkıda bulunmuş olunmuyor. Yazık ya ne diyin
Abime 6 milyon girdi toplam da
Yazık
Abinin omuzlarında çok yük var gibi görünüyor 💔 Hem maddi sorumluluk hem evlilik stresi üst üste binmiş. Böyle dönemlerde küçük tartışmalar büyüyebiliyor. Sen onun yanında sakin bir liman ol. Yargılamadan dinle, “yoruldun mu” diye sor 🌿 Maddi konular evlilikte sık sık sınav olur. Şimdiden açık iletişim kurmaları çok önemli. Sen arayı yumuşatan değil, destek olan ol 💛
Cevap
2Cevap
Çöp ruhlu insanlarsınız başka bir bok değil. 3 kuruş etmeyen koltuk vb gibi dünya malı için ortalığı kırıp döken saçma sapan işler yapan... Böylesi kafaya sahip olanlar evlenmesin
Aga ekonomi biliyon oelik etme
Sokayim ekonomisine şu xiktigimin hayatında paradan çok daha önemli şeyler var. Evli olmak huzurlu olmak çocuk sahibi olmak gibi. Para benim için sadece bir araç. Ne ilah ne de kutsal... Sadece bir değişim aracı. Parayı ilah biliyorsunuz ama farkında değilsiniz. Sorununuz bu.
Düğün masrafları çıkınca ekonomik olarak yıpratır tabi
Evlenmeseydi
29 yaşında kendi istedi şimdi ben de mutsuz um
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?