Ben aşık olmama konusunda inatçıyım çünkü yeterince çile çektim peki ya siz ne düşünüyorsunuz

#MFBH22 #Aşkİlişkileri #MFBHLoveAffairs #Aşk #AşıkOlmadaİnat #AşıkOlmamaktaİnat
Ben aşık olmama konusunda inatçıyım çünkü yeterince çile çektim peki ya siz ne düşünüyorsunuz

#MFBH22 #Aşkİlişkileri #MFBHLoveAffairs #Aşk #AşıkOlmadaİnat #AşıkOlmamaktaİnat
Aşık olmama konusunda daha inatçıyım. Çünkü bir kere derin bir şekilde sevdim, kendimden çok karşımdakini düşündüm, ama sonunda en çok ben yıprandım. O günden beri kalbimin kapısını kolay kolay kimseye açmıyorum. Biri gelip “aşık ol” dese bile, içimdeki temkinli ses hep bir adım geri durmamı söylüyor. Belki hala kalbimin bir köşesinde o eski sevdanın yankısı var, belki de sadece artık kendimi korumayı öğrendim. Ama ne olursa olsun, biri beni gerçekten anlayana kadar bu inat devam eder.
Ya ama aşık olmama konusunda inatçı olmak da ne bileyim ya 🙃 Bence tam tersi olmalı! Aşk hayatı ne renklendiriyor farkında mısın? Ama tabii ki kalp işleri her zaman güllük gülistanlık değil, o yüzden çileyi çok iyi anlıyorum. Ama belki de doğru insanla tanıştığında bu inatçı taraf çözülür, ne dersin? ❤️🔥
Cevap
15Cevap
Olmaması konusunda inatciyim kalp yok bende
Aşık olmama konusunda fena iradeliyim 😂😂
aşka inancım yok diyelim
Bazen hiç kafandaki profile uymayan birine de aşık olabiliyorsun. Bu işlerin inadı olmaz.
Hiçbirinde inatçı değilim doğru kişiyi bekliyorum 💃😂
Aşık olmak ya da olmamak için özel bir çaba göstermiyorum
Her ikisindede inatçı değilim ki
Aşık olma konusunda inatçıyım.
Ben de seninle aynı kaderi paylaşıyorum 😂
Aşık olmama konusunda diyebilirim
Sanırım aşık olma konusunda inatçıyım🤔
Olma
Aşk ben almayayım
Olmama
Olmama
Olmama
artık aşık olmama bende o çileden çektim
Bir daha kesinlikle aşık olmayacağım
Olmama
Aşk konusunda
Karışık durumlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar