Aşık Olma Konusundamı Yoksa Aşık Olmama Konusundamı İnatçısınız?

Ben aşık olmama konusunda inatçıyım çünkü yeterince çile çektim peki ya siz ne düşünüyorsunuz

Aşık Olma Konusundamı Yoksa Aşık Olmama Konusundamı İnatçısınız?

#MFBH22 #Aşkİlişkileri #MFBHLoveAffairs #Aşk #AşıkOlmadaİnat #AşıkOlmamaktaİnat

Aşık Olma Konusundamı Yoksa Aşık Olmama Konusundamı İnatçısınız?
Cevapla