Ben bu yazılan gibi oldum asla kiymetim bilinmedi aksine çok boş bıraktığım için arkamdan dolaplar çevirdi şimdi asla anlayışlı olasım gelmiyor bir kere ağzım yandığı için
Hep anlayışlı oldum gözü dışarı kaydı erkeklere iyilik yaramaz mı?
Ne olursa olsun kimse umudunu kaybetmemeli. Çünkü yanlış insanlar hayatımıza girdikçe o kadar çok önyargılı hale geliyoruz. Herkes aynı değil. Herkesin düşünceleri farklı fikirleri zihniyeti farklı. Bu önyargılar aynı zamanda kimseyi sevmenin fayda etmediği algısı da yaratıyor insan beyninde. Bazı kızların yaptığı en büyük hata kendilerini sevmeyecek insanın peşinden koşmaları ve seçici davranmaları. Hep daha iyisi olsun diye düşünmeleri ve hayatındaki insanla yetinmeyi bilmemeleri. Belki sen böyle biri değilsindir ancak yanlış insanlara denk geliyorsun.
0
11 Yorumla
Soran
1 yıl
şu an o kişiyle beraberim seviyorum da onu bak ona ciddi anlamda çok sabrettim öyle böyle değil ama o beni çok üzdü gerçekten çok üzdü beni o zamanlar da hep şey için çalışıyordu baya yoruluyordu ondan sorun yapmazdım hiçbir şeyi hep sabır gösterdim alttan aldım ulan bir kere trip atmadım bir kere kavga etmedim kalbini kırmadım bana yapılır miydi e şimdi bakıyorum yine eskisi gibi tahammül etmek istemiyorum çünkü önceden sütten ağzınm yandı o bana 5 saat mi yazmazi 10 saat yazmayasim geliyor o hale geldim anlayışlı olmamın kötü karşılığını aldığım için şu an şey olamıyorum işte ne bileyim
Hayır şu an mutluyum ama eski zamanları düşününce anlayışlı olduğum zamanları düşününce yararı yok zararı varmış gördüm yani ondan dolayı acaba Şu an da aynı şekilde davransam aynı şeyleri yaşar mıyım diye düşünüyorum şahsen
Onun burcundan da kaynaklı olabilir burç olarak uyumsuz da olabilirsiniz. Birbirinize karşı nasıl davranmanız gerektiğini bilmiyorsunuzdur. Özellikle terazi ve kova burcuysa sıkıntı büyük.
Ya o balik burcu yükseleni başak bende tam tersi hava burcuyum ama bununla ne alakası var bunun burcla yani ne alakası var ki sevdiğim insanla konuşmak istememin zaman geçirmek istememin nesi garip ki
Boş bıraksam adamı olmuyor üstüne gitsem olmuyor o zamanlar ciddi anlamda hiç bir şey demiyordum çok hata etmişim baktım ki gidişat kötü aç ağzını ykm gözünü neden o kadar susarsın ki yaa
Ahaha tabikide alakası var. Balık burcu her ne kadar iç dünyasında hayalperest ve manevi açıdan duygusal olsa da yükseleni başak olduğundan umursamaz tavırları eleştirel dili ve keyfine düşkün hareketleri ile canını sıkabilir. Sende büyük ihtimal terazi veya ikizlersindir sohbeti muhabbeti çok seven özellikle de o sohbette samimiyete ve arkadaşlık ruhuna da önem veren birisin.
Yani çok işkolik şöyle bir şey var işlerini halledecek her şeyi yapacak edecek en sok beni arayacak yani bak gün içinde yine aradigi oluyor ama o kadar konuşamıyoruz akşamları da işten geldiğinde bana zaman ayırsın istiyorum kahveye gidiyor ordan gelene kadar 10 buçuk oluyor sonra 40 dk kadar konuşup yatıyor
Pcleri seciyorsunuz kadınların sorunu bu Sevgiliniz varken bile o pcler sizi ayartip sevgilinizden ailyrilmaniza sebep oluyor sonra oda mikip bırakıyor olay bu
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
İyi yanından bak. Birincisi her erkek böyle değil. İkincisi, nasibinin o olmadığını öğrenmiş oldun ki zira nasibin olacak kişi sana bunu yapmazdı.