Kibar erkekler bana çok kılıbık itici ezik geliyor. Erkek dediğin biraz tabiri caizse öküz olmalıdır haksız mıyım?

Kibar nazik zarif olmak kadınlara yakışan bir şey ve feminen bir özellik. Erkeklerde hoş durmuyor kibar nazik olmak bence.

Kibar erkekler bana çok kılıbık itici ezik geliyor. Erkek dediğin biraz tabiri caizse öküz olmalıdır haksız mıyım?
Cevapla