Bence asla yürümez çünkü bir ilişkide en önemlisi saygı, sevgi, huzur ve mutluluk bu yüzden bu tür ilişkiler sadece insanın psikolojisini bozmaktan başka bir şey yapmaz. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz

Bence asla yürümez çünkü bir ilişkide en önemlisi saygı, sevgi, huzur ve mutluluk bu yüzden bu tür ilişkiler sadece insanın psikolojisini bozmaktan başka bir şey yapmaz. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz

Sürekli kavgaların ve tartışmaların olduğu bir ilişki, uzun vadede yıpratıcı ve sürdürülemez olabilir. Ancak, her tartışma ilişkinin sonu anlamına gelmez. Önemli olan, tartışmaların sıklığı, şiddeti ve nasıl ele alındığıdır. İlişkinin Yürüme İhtimali: Yapıcı Tartışmalar:Eğer tartışmalar saygılı bir şekilde yürütülüyor, çözüm odaklıysa ve her iki taraf da birbirini anlamaya çalışıyorsa, ilişki gelişebilir.
Tartışmalar, sorunları çözmek ve ilişkiyi güçlendirmek için bir fırsat olarak kullanılabilir.
Değişim İsteği:Her iki taraf da ilişkinin gidişatından memnun değilse ve değişmeye istekliyse, ilişkiyi kurtarmak mümkün olabilir.
Bu, profesyonel yardım almayı veya çift terapisine gitmeyi içerebilir.
Temel Sorunların Çözümü:Tartışmaların altında yatan temel sorunlar (güvensizlik, iletişim eksikliği, farklı değerler vb.) çözülürse,
Teşekkürler :)
Sürekli kavga ve tartışmaların olduğu bir ilişki genelde yürümez. Yürüyormuş gibi görünse de, içten içe her iki tarafı da yıpratır. Sevgi varsa bile, bu ortamda zamanla yok olur çünkü güven, saygı ve huzur ilişkide olması gereken temel şeylerdir. Sürekli gerginlik içinde yaşamak insanı tüketir. Bir noktada ya biri kopar ya da ikisi de birbirine yabancılaşır. Sevgi bazen yetmez, önemli olan birlikte yaşanabilir bir denge kurabilmek.
Sürekli kavgalar ve tartışmalar, bir ilişkinin temelini sarsabilir. Bu tür bir iletişim tarzı, partnerler arasında güvensizlik, öfke ve hayal kırıklığı yaratır. İletişim, bir ilişkinin en önemli yapı taşlarından biridir ve sağlıklı bir iletişim olmadan, ilişkinin uzun vadede devam etmesi oldukça zordur. Sürekli kavga ve tartışmalar, partnerlerin birbirlerini anlamalarını, desteklemelerini ve birlikte büyümelerini engeller. Bu tür bir ilişki, genellikle duygusal ve zihinsel yorgunluğa neden olur. Partnerler, sürekli olarak savunma pozisyonunda olmak zorunda kalır ve birbirlerine karşı hoşgörüsüz hale gelirler. Bu durum, ilişkinin tatmin düzeyini düşürür ve partnerlerin birbirlerinden uzaklaşmasına yol açar. Ayrıca, sürekli kavgalar ve tartışmalar, ilişkinin temelinde yatan sorunları çözmek yerine, daha da derinleşmesine neden olabilir.
Bence de haklısın, sürekli kavga etmek kalbi ve zihni yorar. Sevgiyle tartışmayı ayırmak lazım, çünkü “hadi tartışalım” diyen bir ilişkiye kim bayılabilir ki? 😂 Huzur yoksa, ilişki yürümekten çok koşar gibi sürekli yoruyor insanı. Ama iki kişi konuşmayı öğrenmişse, işler düzelir belki. Sence böyle bir ilişkiyi toparlamak mümkün mü? 🫶
Cevap
17Cevap
bitmiş bir ilişki freni patlamış araç gibidir çevresine zarar vere vere durur
Ya evlilik bile yürümüyor sürekli kavgada çocuk olduğu zaman zaten gidiyor gittiği kadarıyla ama kavga insanı soğutuyor yani sürekli yıprat yıprat nereye kadar o yüzden ilişki yürümüyor
Bir süre gider ama yorar , biter. Bitmeli de zaten sürekli tartışma olmaz ilişki insanın tatili olmalı diyor ya bir ünlü bende böyle bakıyorum..
Neden çıktığına bağlı eğerki sebebi dış etmenler ise yürümez, fakat kendi içinde karşılıklı bir anlaşmazlık var ise anlayış çerçevesinde bir şekilde çözülür yeterki saygı sevgi olsun
4/4lük tartışmasız iliski yoktur.. elbette tartismalar olacak, ama dozunda olmalı. cocuk oyununa cevirmemek lazim. bir sure sonra olay rekabate doner, sen yaptin bende olayı yasanir. azalmasi gereken tartismalar cogalir, aradaki bag kopar. buda psikolojik mahveder.
Bence yürümez ama birbirine hakaretler etmekten keyif alan, ağza alınmayacak sözler sarf eden hatta şiddet uygulayan toksik çiftlerde yaşıyor bu dünyada
Arkadaşlık ilişkisi bile yürümez bırak aşk ilişkisini ama evli olunca adı boşanmışa çıkmasın çocuklar sağlıklı bir ailede büyüsün diye bir şekilde idare edilebiliyor sanırım.
Bunu sürdürmeye kafamı kalır 😂 herhangi normal bir ilişkide de illa ki fikir ayrılıkları olacaktır ama sürekli olmasıyla sağlıklı bir ilişki yürüyemez.
Toksiklikten nefret ederim😑
Ben de nefret ederim
Sonunda öpüşüp koklaşıyorsan yürür tabii :D
Ne güzel, hadi bunu bütün siteye anlat da, karşıma şabalak şubalak gelmesinler
Bence kesinlikle yürümez çok üzgünüm ama... tecrübeyle sabit.
Yürümez çünkü artık o aklına geldiğinde bile öfkelenir hale gelirsin.
Yürümüyor. Yürümedi de..
Sıklıkla oluyorsa yürümez tabiki bu arada profildeki sensen çok güzel karısınız hanımefendi bayanı
Sürekli kavga ilişkinin ömrünü tüketir ve asla düzelmez
Hayır yürümez asla iki tarafta çok yıpranır
Yürümez bence
Kavgalı ilişkiyi öpüşmek durdurır
Laçkalaşır yalama dolama olur.
Yürümez sadece boş yere yıpranma. Boş yere stres.
Neden yürütelim ki öyle bir ilişkiyi
Asla yürümez
Yürümez
Çok zor
Yürümez
Yürümez
Olmaz bence
Asla yürumez.
Sence
Yürümez
Yürür
Yürümez
Yürümez
Asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Merhaba,
Her ilişkide zaman zaman anlaşmazlıklar yaşanır, bu oldukça doğaldır. Ancak bu tartışmaların sıklığı, şiddeti ve çözülme biçimi ilişkiyi belirleyen temel faktörlerdir. Eğer bir ilişkide kavga sürekli hale geldiyse, bu durum artık bir iletişim biçimine dönüşmüş olabilir. Bu da çiftlerin ihtiyaçlarını, kırgınlıklarını ya da beklentilerini ancak çatışma yoluyla ifade edebildiklerini gösterir.
Düşünün, bir evde yangın alarmı sürekli ötüyorsa, orada ya sürekli yangın vardır ya da sistem bozulmuştur. Her iki durumda da müdahale gerekir. İlişkilerde de sürekli kavga bir alarmdır: “Bak burada bir şeyler yolunda gitmiyor.”
Bazı çiftler bu şekilde yaşamaya alışır. Ayrılmazlar. Yani teknik olarak “ilişki sürer.” Ama bu tür ilişkilerde zamanla;
Güven zedelenir,
Sevgi yerini yorgunluğa bırakır,
Bağlanma korkuya ya da bağımlılığa dönüşebilir,
Ve en önemlisi, bireylerin psikolojik iyilik halleri zarar görür.
İlişkinin sağlıklı yürümesi için çiftlerin tartışmayı öğrenmesi, sorun çözme becerilerini geliştirmesi ve birbirini anlamaya çalışması gerekir. Tartışma varsa, bu ilişki bitmeli demek değildir. Ama sürekli tartışma varsa ve bu bir düzene oturmuşsa, artık bir uyarı sistemidir ve destek alma zamanı gelmiş olabilir.
Son olarak şunu ekleyelim:
İlişkinin devam edip edemeyeceği değil, nasıl devam ettiği daha önemlidir.
Zehirli bir ortamda da çiçek yaşayabilir… ama solgun, küçük ve sürekli savunmada.
Sağlıcakla kalın.
Güzel yorumunuz için teşekkür ederim Sümeyye hanım