Merhaba arkadaşlar benim sorum neden ortaokul lise yaşındaki kızlar kendilerinden çok büyük kişilerle sevgili oluyor abi amcasi?

Babası hatta dedesi yaşında kişiyle sevgili olanları görüyorum niye oluyorlar kendi yaşıtları varken bu çok saçma degilmi ailileri nasıl izin veriyor ya da kendileri nasıl rahat ediyorlar mutlu oluyorlar bu çok yanlış değilmi ne buluyorlar onlarda da oluyorlar bazi kisiler görüyorum mesela yaşıtları sevgililileri yok duzgun cocuklar onlarla neden olmayip böyle buyuk yastakilerler oluyorlar abaza sapik kisilerle neylerini seviyorlar
Merhaba arkadaşlar benim sorum neden ortaokul lise yaşındaki kızlar kendilerinden çok büyük kişilerle sevgili oluyor abi amcasi?
Cevapla