Eşime nasıl davranmalıyım okuyup yardım ederseniz çok sevinirim?

Merhaba 1yıllık evliliğimiz 7aylık da karnımda olan bebeğimz var ve çok kavga ediyoruz bunu da zorla telafi ediyor çünkü sürekli haklı çıkıyorum haksız taraflarım genelde kavga başladığında oluyor ve ona rağmen üzülüp iyi hissetmek için ben adım arıyorum konuşuyorum ama çok birikti çoğu şeye göz yumuyorum ve artık kendimi tanıyamıyorum sürekli bir daha olmicak demesi inandırma çabası vardı tabiki inanmıyordum artık zaten bir daha olmicak dediği herşeyi defalarca tekrarladı konu olarak sürekli suçlu konu hep yalan söylemesi en ufak şeyde bile yani gereksiz yalanlar. Mesela benim doğum günüme çok az kaldı ve annem bunun için bana bi miktar para yolladı kendi hediyemi seçmem için onu bile yapamadım değişik şekilde manipüle ediyor lafını yapa yapa benimle geziyor mesela markette bile eve yumurta alırken insanların içinde gülerek keşke bende başkasına aldırsam senin gibi bunları diyor yani bunları onun alması anormal gibi davranıyor sonra şaka yaptım falan işte diyor arkadaşlar bu çok oluyor şaka kaldırabilirim ama kabak tadı verdi anlatabiliyor muyum.. ama ondan önceki gün başkasının sahnesine çıkıp bana şarkı söylüyor telafi etmeye çalışıyor yaptıklarını annemi arıyor beni övüyor bana bunlar hiç samimi gelmiyor psikoloğa gidicem diyor ben neden böyleyim diyor söz veriyor gideceğine ama tam o günden sonra da aynı hataları yapmaya devam ediyor ve asla kendisini o günki gibi suçlu hissetmiyor velasılkelam dün akşam da tartıştık konuyu maddi sanıyor ama bana göre öyle değil konu bir öyle bir böyle olması tabi anlatamadım doğumgünüme çok değer veririm sadece huzurlu geçmesini isterim o günün bu yüzden anneme gideceğimi söyledim o da sen kal ben gidicem dedi sabah kahvaltısını hazırladım koydum o kadar kırıcı lafa rağmen kinlenemedim acaba bu yüzden mi bana istediği gibi davranıyor yedikten sonra işe gitti yoldayken onu aradım dayısına gideceğini söyledi bu yolu seçtin madem dedim telefonu kapatıyorum dedim kapat napiyim yalvariyim mi dedi tabi 3gün önce onu da yapıyordu da neyse kapattım yüzüne her yerden de engelledim bu evlilik oyuncak değil biliyorum karnımda çocuk var ve stres yaptırıyor beni sürekli hayatında güzel şeylere odaklan diyorum destek oluyorum olmuyor canı neye sıkılsa bana söylemeden hıncını benden çıkarıyor akşam gelse de kapıyı kitledim artık kendime güvenmiyorum hala değişeceği yalanına inanmak istiyorum ama bir tarafım biliyor yalan olduğunu çok alıştı sürekli affetmeme sizce ben ne yapmalıyım değerimi ara sıra değil gerçekten anlamasını ve bir şeylerin değişmesini istiyorum okuduysanız yorumlar mısınız veya bana akıl verir misiniz teşekkürler

Eşime nasıl davranmalıyım okuyup yardım ederseniz çok sevinirim?
Cevapla