Birisi var hoşlandıgım ve hiçbişey yaşamadık ama bir sene oldu hala her gördüğümde kalbim küt küt atıyor takıntımı aşkmı bu?

25 yaşındayım İlk defa böyle bişey yaşıyorum. Görmeyince unutmuşumdue diyorjm iki ay geçiyor görüyorum hala aynı. Ne bu nasıl atlatırım?
Birisi var hoşlandıgım ve hiçbişey yaşamadık ama bir sene oldu hala her gördüğümde kalbim küt küt atıyor takıntımı aşkmı bu?
Cevapla