Lise sondum ona çok aşık olmuştum. 1 yıl çıktık. O da beni sevdi biliyorum ama anlaşamadık cok kavga ettik bitti. Aradan geçti 6 yıl. Bir daha kimseye aşık olamadım. Hayatıma bir kaç kişi girdi ondan sonra. 4 senelik bir ilişki yaşadım onunla da bitti çünkü bana evlenelim dedi ben kabul edemedim. Onu da cok sevdim ama yanlıs anlasılmasın. Hatta ondan sonra 1 kisi daha oldu onu da sevdim. Ama kimseye o lisedeki cocuga asık oldugum gibi asık olamadım. Hala bir resmini görsem adını duysam irkilirim. Çok tuhaf bir durum. Seneler sonra bugün gelse ben yine kabul ederim onca seye ragmen. Ne yapıcam ben kimseye asık olamıyorum ondan baska
Güncellemeler
+1 yıl
Yazamıyorum kii
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben de 8 sene oldu ondan başkasını sevemedim kimse de girmesi hayatıma ağzıma da sıçtı yüz kişiyle flortune şahit oldum uzun dört senelik ilişkisi oldu artık kafayı yicem
Sanki beni tarif ettin dkxkxkkd
Olabilir djdjdj ama sen seven tarafsin o sevilen taraf. Gerçi artık nefret ediyorum
Beni de böyle seven biri vardı ama ondan dedim dndmd
Yani 8 senedir beni seven biri vardı. Ve benim de 4 senelik ilişkim oldu. Ama benim asık oldugum ikisi de değildi
Kafayı yedirttin mı peki o çocuğa
Cok haksızlık ettim ona
Neler yaptın mesela
Bi gittim bi kaçtım bi seviyorum dedim bi olmaz dedim. İlgi istedigimde ona gittim sıkılınca bıraktım
Bunla da biz çıkmadık ama hep sıkılınca geliyordu bazen ağzıma etti zTen en son. Öğrendim ki 80 kişi ile flört etmiş o sene bana da bana yazanlara cevap mi veriyorum filan diyordu kimine nude atmış kimi ile bilmem ne sonra çok kötü şeyler oldu zaten. Çünkü ben kafayı gemistim artık. :(
Çok zor bu ilişki işleri. Benim canım cok sıkkın cokkk
Neden senin canın sıkkın
Ben ölüyorum zaten. Bir kere bulusmustuk anlaşmalı olarak. İlk bulustugum erkeksin diye yalan söylemişti öyle öyle aşık etti zaten kendine
:(((
Eski sevgilisiyle barısmıs
Sen de böyle şeyler yaptın mı
Ben hala bekliyorum
Sevmeden biriyle nasıl dört sene çıkıyorsunuz orasi garip geldi bana ya
Sevdim. Çok sevdim hem de ama aşk başka bir şey. Her gördüğünde kalbinin ilk defa görmüş gibi çarpması aşk. Ama 4 sene birlikte olduğum kişiyi de sevdim. Çok iyi biriydi
Başkasını severken aslında dört sene biri ile olmak nasıl bir şey merak ettim
Acı çekiyorum off yaşayamıyorum ghic ben içimde kaldı onunla yaşayabilexeklerimi düşünüyorum her gün her saat işkence gibi bu acıyı çekiyorum
Çok zor çokkkkk
Nasıl gececek bilmiyorum. Hayat cok tuhaf bir hal aldı
Sen de mi benim gibisin :(
Yürüyorum oturuyorum kalkıyorum geziyorum olmuyor olmuyor hep hayalimde o. Hep o 18 yaşında aşık olmak var ya o yüzden başka zaman denk gelsem böyle olmazdim belki onu sevdim ben ya 😭
Ben de aynıyım. Hic bir saniye aklımdan cıkmıyor Şu an özellikle yalnız kaldıgım dönemlerde. Sürekli hesaplarına bakıyorum. Bugün gördüm ki eski sevgilisiyle barısmıs. Kalbim çok kırıldu
Sorunu begeneyim yaz bana olur mu
Olur
Begendim
Yazamıyorum kiii
Neden
Ee yazacak misin ☺️