Ben bir kişiye aşık oldum o da yıllardır geçmiyor. Nasıl olacak bu iş?

Lise sondum ona çok aşık olmuştum. 1 yıl çıktık. O da beni sevdi biliyorum ama anlaşamadık cok kavga ettik bitti. Aradan geçti 6 yıl. Bir daha kimseye aşık olamadım. Hayatıma bir kaç kişi girdi ondan sonra. 4 senelik bir ilişki yaşadım onunla da bitti çünkü bana evlenelim dedi ben kabul edemedim. Onu da cok sevdim ama yanlıs anlasılmasın. Hatta ondan sonra 1 kisi daha oldu onu da sevdim. Ama kimseye o lisedeki cocuga asık oldugum gibi asık olamadım. Hala bir resmini görsem adını duysam irkilirim. Çok tuhaf bir durum. Seneler sonra bugün gelse ben yine kabul ederim onca seye ragmen. Ne yapıcam ben kimseye asık olamıyorum ondan baska
Güncellemeler
+1 yıl
Yazamıyorum kii
Ben bir kişiye aşık oldum o da yıllardır geçmiyor. Nasıl olacak bu iş?
Cevapla