ulan eskiden birine aşık olunca içim kıpır kıpır olurdu bir sürü hayal kurardım. Şimdide bir şeyler hissettiriyor da eski tadı kalmadı. Sizce büyüdüğümüz için mi yoksa bunun adı aşk değil mi?
Birine aşık oldum ama eski aşklar gibi heyacan vermiyor sizce neden?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
gerçek aşk kalmadı çünkü
geçmişte ne yaşadın kim bilir