Birine aşık oldum ama eski aşklar gibi heyacan vermiyor sizce neden?

ulan eskiden birine aşık olunca içim kıpır kıpır olurdu bir sürü hayal kurardım. Şimdide bir şeyler hissettiriyor da eski tadı kalmadı. Sizce büyüdüğümüz için mi yoksa bunun adı aşk değil mi?
Birine aşık oldum ama eski aşklar gibi heyacan vermiyor sizce neden?
Birine aşık oldum ama eski aşklar gibi heyacan vermiyor sizce neden?
Cevapla