Nişanlımla aramızda bir soğukluk var ve kendimi ilgisiz hissediyorum neler yapmalıyım?

Benim iki yıllık ilişkim var 8 aydır nişanlıyım başlarda çok mutluydum güzel sohbetlerimiz birbirimize iltifatlarımız sürekli konuşmamız, ama sonradan şunu farkettim hep ben mesaj atmışım aramışım şiirler okumuşum arayamadığım günler hiç konuşmamışız, birgün hiç yazmadım aramadım ogün oda beni aramadı sonraki gün yine aynı iki gün konuşmadık daha sonra beni neden aramadığını sordum yorgundum uykum vardı uyudum cevaplarını aldım ona ilerdeki evimiz düğünümüz eşyalar yeni hayatımız sorumluluklarımız dan bahsettiğimde hep bilmiyorum zamanı gelince görürsün yaşarsın anlarsın gibi gibi cevaplar aldım böylelikle onun hiç takmadığını umrunda olmadığını evleneceğinin farkında olmadığını anladım bende o günden sonra hep onun gibi davrandım o gündüz çalışıyor akşamları arkadaşlarıyla dolaşır geç saatlerde uyumazsa mesaj atardı ben ona defalarca rahatsız olduğum konuları hal ve hareketlerini belirttim ama hep beni haksız çıkarıyordu saçmalama ne alakası var diye söyleniyordu taş patlasın 5 ay sonra evleneceğiz ve biz daha bu tür sorunlarımızı bile aşmış değiliz ilerde nasıl bir yuva kurabiliriz kii ne yapacağımı bilmiyorum yardımcı olur musunuz 😕

Nişanlımla aramızda bir soğukluk var ve kendimi ilgisiz hissediyorum neler yapmalıyım?
Cevapla