Bir insandan ne kadar uzaklaşsak da bizi buluyorsa nasip midir?

hayatıma bir insan girdi yalanlarını gördüm güvenim kırıldı ama beni çok sevdiğini çok pişman olduğunu defalarca söylüyor ve ben ondan ne kadar uzaklassam da sanki görünmez eller bizi birbirimize itiyor tam bitti hayatımdan çıktı derken tekrar hayatımda buluyorum onu benim kalp kırma korkusuyla bisy demememden mi yoksa kader mi bilmiyorum ama kırsam bile gitmiyor

Bir insandan ne kadar uzaklaşsak da bizi buluyorsa nasip midir?
Cevapla