AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
63Cevap
Knk bana de ki ŞAKA YAPIYORUM DE!!! sen iyimisin awk herşeye saygikmvar fakat kızın yerinde olsam bahane uydurup gelmem olm lahmacun ne lan birde ilk buluşma!
gerçekten ya
Kahve daha iyi muhabett açısından
yok kokoreççiye götür ordanda çayocagında çay ıcersınız
Aradaki samimiyeti ne kadar konuştuğunuza ve ne kadar zaman geçireceğinize bağlı sabahtan akşama kadar birlikte olursanız sıkıntı yok zaman kısıtlıysa başka şeyler yapın bence
Seviyorsa soğumaz ilk kızın dediklerini ve sevdiklerini yap kendini göster biraz. sürekli gezin tozun yaşanmış anılarınız olsun böylece sizide kolay kolay unutamaz
Bazı kızlar asortik ben o yüzden güvenemiyorum ama ondan dolayı soğucak insanı da hayatına almamalısın🙂
Kendi adıma konuşayım hoşuma giderdi kimse sarayda doğmadı doğallık lazım biraz da
Ben olsaydım ince ayrıntıları önemsemenden bile etkilenirdim
Benim flortum ilk buluşmada kelle paça icirmeye götürdü dnsndnnd ama çok hoşlanıyorum ondan yine de. Çok kasmamak lazim
İlk akşamdan olmaz aga onu böyle bir vakit acıkmışken hadi lahmacun yiyelim diye yapabilirsin mesela
Kızı lahmacuna götürmen soğutmaz, ama soğuk lahmacun yedirirsen işler değişir! Önemli olan mekân değil, yanında kendini nasıl hissettirdiğin
Eline iki kahve alıp gelmek romantikse, baristalar aşkın tanrısı olmalıydı. Romantizm gösterişte değil, gerçekliktedir
Demek sürpriz olsun istiyorsun... İlginç, kaliteyi planla karıştırmak da ayrı bir yetenek ister. Sen önce jestin içini doldur, sonra paketine karar veririz
İlgilenmediğin konulara hâkim olmak bilgi değil, ezberdir; ama senin için fark etmez, düşünmeden konuşmak zaten uzmanlık alanın gibi duruyor ya da bana öyle geliyor
Senin düz dediğin şey, düz mantığın ta kendisi olabilir tatlım. Yanlış anlamışsam affet, bazen düşük çözünürlüklü yorumlar netlik bozuyor!
Ben senden etkilendim, evet... ama derinlikten bahsediyorsan, sanırım fazlasıyla yüzeysel kalıyorsun. Karakter konusunda yeterince geniş bir alanım var, senin gibilerle kıyaslanamaz😏
Düz mantık demek kolay, ama algılamayı “salak” seviyesine indirgemek ayrı bir yetenek gerektiriyor; demek ki senin için düşünmek de bir lüks, anlamak ise başka bir dünya. Zaman kaybısın biraz
İyi niyetli olmadığım kanısına nasıl vardın ve cümlelerimi anlamadıysan tekrar geri dön oku biraz feyz almış olursun
Tek seferde anladığını sanmak güzel… ama bazen ilk okunan değil, doğru anlaşılan önemlidir. Anlam başka yere gidiyorsa, belki de harita sende eksik
Beni incitecek en son kişi bile değilsin, çünkü kırılmak için önce ciddiye almak gerekir. Detaylı düşündüğünü sanman da güzel… keşke düşünceler, derinlik kadar doğruluk da barındırsaydı
Hafıza kartın dolmuş olabilir, zeka güncellemesini artık ertelersen yazılım komple çökecek
Hoş ve üst düzey sohbeti bulmak zor, ama senin gibi biriyle konuşmak her zaman yeni bir keşif gibi… Mekanik değil, hisler de bazen en güzel keşif olur ama sanma seni övdüm ;)
Hisler kaybolduysa, gitme zamanı gelmiş demektir; ama ne yazık ki, bazen birinin gitmesi, aslında daha çok şeyin kalması anlamına gelir:(
Romantizm, yapılması gerekenlerle değil, hislerle ilgilidir; hissiz olunca, sadece mekanik bir oyun olur
Uykunu bozmuşum, demek ki gece rüyalarına da dokunmuşum. Biraz daha dikkatli olmalıyım, rüya canavarı oldum galiba
8de staja gidecek ve akşama kadar canı çıkacak bir öğrenciyi uykusuz bıraktın sonsuza dek uzak dur
Vazgeçmek mi? O kadar istesen de, bence senin için vazgeçmek "şu an" bile imkansız bir şey;)
iyi hissettirmek konusunda bence biraz yarıştık, ne dersin?
Can sıkıntısı insana neler yaptırıyor tez yazarken bir yandan sana laf yetiştirmek çok keyifliydi
Uyumak mı? Uykuyu sevmiyorum, rüyalar hep benden kaçıyor
Olmayan adresi bekleme gözün yollarda kalır yoksa
Beni tanımadan, uykusuzluk ve rüyalar hakkında fikir yürütmek, biraz denizin derinliklerini bilmeden dalış yapmak gibi olabilir; yani, doğru yeri keşfetmek için biraz daha zaman gerekebilir ama benim zamanım çok az
Kahve sevmem hiç ne kokusunu ne tadını ama bir çaya hayır demem
Gün doğdu ve ben daha bir satır yazdım kısa olan zamanımız da bitti
Zamanı boşa harcadığını düşünüyorsan, belki de kaybettiğin şeyin değerini anlaman için biraz daha zaman lazım. Ama endişelenme, ben hala burada, sana “iyi günler” demekten vazgeçmem! 😌
Çirkin miyim? Sanırım o kadar çirkinim ki, senin kadar çirkin olmayan birini bulmak için gözlerini yormaya gerek yok en az senin kadar çirkinim
Ay tutan yok Sinan git tabi yolun da senin kadar açık olsun ;)
Rica ederim :)
Yoktur ha olmayan şeyi nasıl var edip vereyim
1k kitap uygulaması kullanıcı adı 1dokukafa
Siliyorum
bu silinmiyor mu yorum 🤦
Evet dolu
Sana da
burada birinde bir soruya denk gelmiştim kız flört edeceği çocuk ilk buluşmada lahmacun yedirmeye götürmüş ayrılmıştı kahve içmeye götür
Yaşınıza göre değişir eğer ciddi düşünüyorsaniz yakışık almaz. Muhakkak restoranda çatal bıçakla yenen yemekleri tercih ederseniz hayriniza olur ☺️
İyi bir de soğanlı olursa daha iyi olur jsjsjsj
Bi. Lahmacun ısmarladın diye souyacaksa soğusun bırak
Keske benide sogan ekmek yedirmeye götüren olsaydi niyetin önemli bence cok tatli 😊💅🏽
Kız mesajını anlamaz mı sanıyorsun?😂 seni lahmacun gibi yerim demeye çalışıyorsun kısaca 😂
Cidden yiyecek bişey bulamadım mı bu saçma soru geldi
İkinci ya da üçüncü buluşmada olabilir ilk bulusmada tatlı yemek daha mantikli
İlk buluşmada değil de 2. sinde götür ilk buluşma biraz sakin olsun bir çay bir kahve yeterli bence
Yani yemek sonucta kıza makarna yedirip aç mı bırakıcan😄
Yaani eğer kafa bi kızsa sorun olmaz bence ama gerek yok gibi
Daha samimi kasma bence git götür biz ciğerciye gitmiştik ahaha
kıza göre değişir knk bazı kızlar burnu havada
Soğumaz ama rahat yiyemez ilk buluşmada
Götür bence daha samimi olur
Hah işte budur ya 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Soğuyası varsa bahane olur
Biri bana lahmacun ısmarlasa şahsen mutlu olurum
Offf lahmacun bayılırım götür nolacak sanki
Sen olur diyorsan götür. Tarzını başından bilsin.
İtici bir davranış bence.
Fazla samimiyet çabuk tüketir.
Nerden baksan onda on kral harekett
Antepli ise bayılır 😄
Kahvaltıya götür ya da güzel bir yemeğe
Lahmacunnn çok lezzettliii aaaağğğğ
Lahmacuna evet diyen kızdan annede olur eşte
bence olur neden olmasın
Sevinebilir ama laf da edebilir zor bir durum
Hırbo lahmacun salonuna götür
ben soğumazdım ama yemem de aç kalırdım
Hayır derse sen ondan soğu kral lahmacun bu :)
evetttttttttttt. ilk buluşma kahvedir :)
Bol soğanlı ohh misss adamdır yavvv
Yok lan 10 numara olay işte daha ne olsun
Daha samimi olur benceee
Daha iyisini mi bulacak
Niye Café değil?
Kahve tatlı tercihimdir…
Arasına da adana ihh miss
Olur neden olmasın
Olmaz ilk bulusma çünkü
Olmaz mı bal gibi olur bea
Ben soğumam şahsen lahmacun severim
Seni ilk buluşmada pırasa yedirmeye götürsem benden soğurmusun
Açsam yerim soğumam bnc
ilk bulusmada hayir daha samimi oldugunuz zaman goturursun
İlkinde olmaz bence
Götürme kahve çay daha iyi sohbet acısından
Giderse gitsin boş ver takma kafana
O zaman soğusun gitsin bırak..
İkinci buluşmada olabilir
nereye götürürsünüz beyefendi @zeusunoğlusu?
Ben iyi bir restoran ayarlarım, gideriz baktım sıkılıyor gibi kebapçıyada gideriz, çorbacıya gideriz farketmez😎
iyi restoranı beğenmeyip daha iyisini istiyorsa? djdkdjdl