Gururunu aşk sananlar mı kalbi kırıyor, yoksa kıramadığı egosunu kendini sevmek diye mi pazarlıyor?

Bir insanın sevemeyişini, kırmakla süslemesini izlemek ne garip. Aşkı diline dolayıp gururunu yüceltiyor, suskunluğunu asaletten sayıyor, ilgisizliğini 'kendime değer veriyorum' diye savunuyor. Oysa ben biliyorum; bu sevgi değil, bu kaçış. En çok seveni gururla yoran, en çok anlayanı ego ile ezen insanlar çoğaldı. Sonra da kendilerini alkışlayıp, aynada güçlü biri var sanıyorlar...
Gururunu aşk sananlar mı kalbi kırıyor, yoksa kıramadığı egosunu kendini sevmek diye mi pazarlıyor?
Gururunu aşk sananlar mı kalbi kırıyor, yoksa kıramadığı egosunu kendini sevmek diye mi pazarlıyor?
Cevapla