Ailemin maddi durumundan dolayi kimseyle tanismak istemiyorsun?

Ailemin maddi durumu çok kötü. Babam engelli emeklisi. 15 bin civarı alıyor sanırım. Engelli olduğu için de çalışmıyor. Üniversite son sınıfım. Bitince iş bulur muyum meçhul. Sevgili yapmak hiç istemiyorum. Çevremde gözlemlediğim kadarıyla ailesinin durumu iyi olan ailesi tarafından değer gören kızlar erkeğin gözünde de değerli oluyor. Aksi halde bu kız zaten yokluktan gelmiş diye değer kıymet vermiyorlar. Ben de kendi işim olana kadar beklemek istiyorum. Ama 24 yaşına geldim. Bu sefer de hayatı kaçırıyor gibi hissediyorum

Ailemin maddi durumundan dolayi kimseyle tanismak istemiyorsun?
Cevapla