Uzak mesafeden tanışmak isteyenleri kabul etmiyorum yanlış mı yapıyorum?

Bu devirde uzak mesafe ilişkisi diye bir şey kalmadı maalesef Herkes kendi işinde gücünde mesela evlilik olacak diye şehir değiştirmek bilemiyorum bir de benim özel nedenlerim var aileden dolayı onları bırakmak istemiyorum O yüzden kabul etmiyorum
Uzak mesafeden tanışmak isteyenleri kabul etmiyorum yanlış mı yapıyorum?
Cevapla