Biri benimle gizli saklı buluşmak istiyorsa, orada bir gariplik olduğunu hemen hissederim. Çünkü ben bir şeyi ya tam yaşarım ya hiç bulaşmam. Saklanarak, gizlenerek bir ilişki yürümez, hele ki daha en başından dürüst olunmuyorsa, sonu da sağlam olmaz. Flört dediğin şey zaten karşılıklı heyecan, güven ve samimiyet ister. Eğer bunlar yoksa, bana göre değildir. Biri gizli buluşma teklif ederse, direkt mesafemi koyarım. Kendimi ikinci plana atmam, kimsenin gizlisi olmam. Çünkü ben birine değer veriyorsam, onunla gurur duymak isterim, saklanmak değil.
Flörtün gizli saklı buluşma istemesinin çeşitli sebepleri olabilir: Gizlilik ve Mahremiyet:Bazı insanlar, özellikle ilişkinin başlarında, özel hayatlarını gizli tutmayı tercih ederler. Halk arasında tanınan biri olabilir ve dikkat çekmek istemeyebilir. Aile veya arkadaş çevresinden çekiniyor olabilir. Ciddiyet Eksikliği:İlişkiyi henüz ciddiye almıyor olabilir. Bağlanmaktan kaçınıyor olabilir. Birden fazla kişiyle görüşüyor olabilir. Güvensizlik veya Çekingenlik:Kendini henüz yeterince rahat hissetmiyor olabilir. Reddedilmekten korkuyor olabilir. Geçmiş ilişkilerinden kaynaklanan travmaları olabilir.
Biri flört aşamasında gizli saklı buluşmak istiyorsa, ya çevresine karşı bir çekincesi vardır ya da ilişkiye tam olarak hazır değildir diye düşünürüm. Benim için samimiyet önemli. Saklamamız gerekiyorsa, neyi yaşıyoruz ki açık olamıyoruz? “Sadece arkadaşız” bahanesiyle bir şeyler yürütmek bana göre değil. Netlik ve dürüstlük ararım. Kim ne derse desin, berabersek arkasında durabilmeliyiz bence. Yoksa o iş olmaz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
Zaten " sadece arkadaşız" diyenden farklısını duymadım şimdiye...