Biraz takıntılıyim galiba? sorun yoktur değil mi?

Arkadaşlar hoşlandım yakışıklı bir adam gittigim salonun sahibi hemen hemen aynı yastayiz görüşmek istedim. Hayır demedi ama ben anladım ki istemiyor. Sonra bir süre utana sıkıla devam ettim ama selamlasmiyorum gidip sporumu yapar çıkarım. İyi akşamlar bile demem adamın salonunda adama trip atar gibi bir durum ama ne diyim ısrarcı olur gibi adam istemedi işte 😀 Unuttum biraz geçti gibi. Üyeliğim bitiyor. Hareketsiz kalamıyorum kendimi kötü hissediyorum. Maasima daha zaman var. Mesaj attım devam edip ücretimi 2 haftaya kadar odesem olabilir mi diye. Tabiki olur sen nasıl istersen yazmış. Teşekkür ederim yazdım onada kalp bırakmış. Bilmiyorum istemese gitmemi herhalde belli ederdi değil mi? Selamlasip konuşmuyoruz diye soruyorum olumsuz bir duygusu yok gibi devam etmeli miyim oraya?

Biraz takıntılıyim galiba? sorun yoktur değil mi?
Cevapla