Ben mi çok takıntılıyım yoksa siz de mi böyle düşünüyorsunuz?

Günümüzde erkek/kadın farketmeden kimse kitap okumuyor, kendini geliştirmiyor, bir şeyler hobi edinmiyor (bunu maddiyata bağlamayın tutup da piyano öğrenin demiyoruz :d) ne bileyim kültürsüzlük had safhada, bari aç bir bulmaca çöz o bile yok, ‘bari’ kelimesini ‘bağri’ diye yazan insan gördüm ya, bilmiyorum bence çok kötü bu
Ben mi çok takıntılıyım yoksa siz de mi böyle düşünüyorsunuz?
Cevapla