Defne Samyeli’nin kızı Derin Talu, çalışan erkek tercihim, çalışmayan erkek kadar işe yaramayan varlık yok dedi.. Siz ne düşünüyorsunuz? 🙃

Defne Samyeli’nin kızı Derin Talu, çalışan erkek tercihim, çalışmayan erkek kadar işe yaramayan varlık yok dedi.. Siz ne düşünüyorsunuz? 🙃

Bence partnerimin çalışmaması, benim için bir sorun oluşturmaz. Her bireyin hayatında farklı bir dönemi ve farklı ihtiyaçları olabilir. Birisi iş hayatında aktif olmayı tercih ederken, diğeri daha farklı yollarla kendini gerçekleştirebilir. Partnerimin çalışmaması, onunla olan ilişkimi ya da ona olan sevgimi etkilemez. Kişisel olarak, bir ilişkide maddi veya manevi bağımsızlık kadar, birbirine duyulan sevgi, saygı ve anlayışın daha önemli olduğuna inanıyorum.
Elbette, partnerimin kendi hedeflerine ulaşmaya çalışması, hayatını dolu dolu yaşaması ve kendini geliştirmesi benim için değerli. Ancak çalışmaması, bir kişinin motivasyon eksikliği olduğu anlamına gelmez. Belki o dönemde başka bir şeyle ilgileniyordur, belki de kendi iç yolculuğunda başka bir amaç peşindedir. Önemli olan, ilişkimizdeki karşılıklı anlayış ve destek. Zaman zaman insanların hayatlarında dinlenmeye, yeniden odaklanmaya ya da kendi yolculuklarını keşfetmeye ihtiyaçları olabilir.
Ayrıca, bir ilişkide maddiyatın değil, ruhsal uyumun ve birbirimize olan bağlılığımızın ön planda olması gerektiğini düşünüyorum. Partnerim çalışmasa da, birlikte zaman geçirebilir, ortak ilgi alanları yaratabiliriz. İlişki, sadece dışsal faktörlerle değil, içsel bağlarla güçlenir. Bu yüzden, çalışıp çalışmaması benim için bir sorun teşkil etmez; asıl önemli olan, o kişinin içsel huzuru, birlikte oluşturduğumuz bağ ve paylaştığımız değerlerdir.
Kızın amacı para yemek acun gibi birisini arıyor ve şeyma yolundan gidiyor. Modern eskort yani 3 ay takıl para ye boşan nafakaya kon. Mesela markette kasiyer çocuğu istemez neden fakir diye
Bir erkek olarak çalışan ya da çalışmayan kadın her şekilde kabulümdür yeter ki aşık olup seveyim şahsen çalışma mevzusunu tamamen ona bırakacağım bir konu
Bence bu tamamen ilişkiye beklentilere ve hayat tarzına bağlı bir şey. Eğer iki taraf da bunu dert etmiyorsa, uyum sağlıyorsa hiçbir sorun olmaz. Önemli olan birbirini tamamlamak, desteklemek ve ortak bir denge kurabilmek. Kimi insan için çalışmak şart, kimi için değil. Sen mutluysan partnerin de bunu sorun etmiyorsa gerisi laf. Ama eğer içinde bir rahatsızlık varsa bunu kendinle yüzleşerek çözmelisin.👍🏻
Cevap
28Cevap
Merhaba,
Derin Talu doğru söylemiş, işi gücü olmayan sorumluluk sahibi olmayandan da ne bileyim! 😅
Yani evli değilsek ister çalışsın ister çalışmasın bu onun sorunu
Sorun tabii, demek ki sorumluluk sahibi biri değil
benim için sorun değildir hayır
haklı erkek dedigin calısacak calısıp zamnınıdada birıkım yapmıs ya da en azınfan bi emeklılıgıde olsa gelırı olcak evlin icinde biseyleri becerebilcek kabılıyette olcak bos bos aksama kadar kahve köselerinde gezen bi halta yaramayan erkegı kimse istemez
Evet, sorun olur. Ne kazandığının önemi yok ama mutlaka çalışmalı.
Defne'ye katılıyorum. Eşimin çalışmamasını sorun etmem ama "çalışırım" derse de hayır demem.
Söylediği tek mantıklı şey bu cumleydi.
Çalışmıyorsa ne yapıyor evde yan gelip yatıyor evi zaten gecindirme sıfır boş erkek işte neye yarayacak
Buna da katılıyorum 😅normalde kendisini hiç sevmem sjsjd
Sorun olmaz diyemeyecegim gunumuz sartlarinda calismasin demeyi cok isterdim ama tek maasla cok da bi sey olmaz o yuzden belli bi standardi yakalamak icin calissa iyi olur 🤣
Doğru demiş. Bende kendisi için bir şey yapmayan , çalışmayan , tembel , sorumsuz hemcinslerime saygı duymam. Erkek adamıma aynası , işidir.
Ne amaçla çalışmadığına bağlı eğer keyfi olarak çalışmıyorsa tabiki rahatsız eder ama geçerli bir nedeni varsa o zaman rahatsız etmez
Erkek hervdaim çalışmalı kadın çalışmada yapabilir evin geçimini erkek üstlenir bu tartışmaya bile acilamaz
Yani ciddi bir ilişki için tanıdığım için evet işi önemli… az çok denk olmak isterim maddi manevi… helal kazançta önemli derin ciddi mevzular bunlar…
Çalışmıyosa da evde ya da özel hayatında bi amacı olduğunu göstersin yau. Aksi halde depresyondadır zaten. Allah kurtarsın.
Ciddi değilsek umrum olmaz yanlız gelip bana aglamasın para diye hiç boş gezip onun harici hastalık sağlıkta yanında yım
Para kazanmasına gerek yok ama kendini geliştirmeli.
Çok kazanması şart değil de çalışsın bi zahmet. Çalışmayan kişiler bana çok boş geliyor
Derin Talu çok mantıklı konuşmuş. Eli iş tutmayan gereksiz erkektir.
kendi istegi karışmam istersede yok demem erkek çalışmalı ama
Ahahhaha başka meziyetleri yokmuş demek ki onunkinin 🤣
Çalışmaması değil de hiçbir şey yapmaması sorun olurdu.
Çalışsın sonra sevgili edindim özgüvenli olur en azindan
Daha saçma bir açıklama duymadım çalışmayan erkek mi var? Kadın dese anlarım
Çalışacak tabi lan, her ay elime sikkeleri sayacak :d
Çok haklı. İstediği kadar parası olsun, bir insan çalışmalı. Bir şeylerle meşgul olmalı
Benim için olmaz ikimize bakacak kadar kazanıyorsam eğer
Kızının ne zanaatı vardır bilmem ama erkek dediğin aktif çalışmalı.
Çalışması lazım neden dersen olay tamamen kendi ruh sağlığı bir şeylere zaman ayırıp kafa dağıtmalı evde kalıp kafasında kuruyor ve ilişkiyi yıpratıyor bu durumda
Yani erkek çalışmalı bence kadında canı isterse çalışmalı
Çok önemli değil benim için
Erkek çalışmalı bencede
Ben çalışıyorum yeter
Fotoyu gordum ve you izlemeyi ozledigimi farkettim
Çalışmasını isterim
Siz ciddimisiniz çalışmayan erkek mi olur?
Çok var
Doğru söylüyor, erkek çalışmalı
Yani üreten olsun demek istemiş olabilir
Geçim zor çalışan biriyle daha mutlu oluruz
çalışmayan erkek mi olur yaw
Olur.
Hayır
Hayır olmaz
Çalışmalı.
Duruma göre değişir
Çalışmalıyız
Heralde
Ben çalışıyorsam o da çalışmalı
olur calisicak
Hayır keyfi bilir
Ben bakarım çalışmasın :)
mesleği elinde olduğu sürece çalışsa iyi olur.
Büyük sorun
Çalışmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?