Aramız bozuktu buluşmaya çağırdı buluşma yerinde 1 saat bekletti gelmedi telefonunu kapattı alt tarafa yazıyorum 👇?

Tekrar aradım başkasıyla görüşüyordu +11 aramadan sonra cevap verdi arkadaşımı evine bıraktım dedi ben onun için ağlarken o beni umursamadı mesajıma görüldü atmıştı bende onun hazzetmediği kişiyle oturdum sohbet ettim ne yapıcağımı bilmiyordum
Güncellemeler
1 yıl
Oldu mu
Aramız bozuktu buluşmaya çağırdı buluşma yerinde 1 saat bekletti gelmedi telefonunu kapattı alt tarafa yazıyorum 👇?
Cevapla