Sevgilim, konuşmak istemediğini söyledi, tamam deyip kapadım. 2 gün sonra arayıp engelledi, ne yapmaya çalışıyor?

Eskiden olsa bağırdım tartstrdm engellerdim ama bu sefer yapmadım. aradı eskisi gibi konuşmadım umursamadım bu yüzden yüzüme kapattı ve beni engelledi ne yapmaya çalışıyor sizce?
Sevgilim, konuşmak istemediğini söyledi, tamam deyip kapadım. 2 gün sonra arayıp engelledi, ne yapmaya çalışıyor?
Cevapla