Arkadaşlardan olabilirdi ki bu başıma daha önce geldi. Bir kadın için arkadaşlarımdan ayrıldığım oldu. Daha sonra yanlış yaptığımı fark ettim ve arkadaşlarımın gönlünü aldım. Kimse için kimseyi terk etmeye değmez. Bugün senin için başkasını terk eden, yarın da başkası için seni terk eder. O yüzden elzem bir durum olmadıkça kimse için kimseyi terk etmemek gerekli.
Ama onun dışında birine gerçekten aşık olsam ve onun için önemli bir şeyden vazgeçmem gerekse, belki en sevdiğim hobilerimden ya da zaman zaman tek başıma vakit geçirmekten vazgeçebilirdim. Tabii ki de zor olsa da eğer o kişi gerçekten hayatımda önemli bir yer edindiyse ve karşılıklı bir şeyler varsa, bir şekilde anlaşmak ve fedakarlık yapmak gerekirdi. Ama dediğim gibi Fenerbahçe... Onu asla bırakmam.😹🤷🏼♀️💛💙
Kariyerimden giyimimden asla vazgeçmem beni ben yapan şeyler bunlar olgun biri olarak nerde ne yapacağımı giyecegimi biliyorum karışma hakkı yok sadece fikrini önemserim yakıştı yakışmadı gibi ama bunu giyme istemiyorum gibi bişey söz konusu değil Arkadaşımla arama mesafe koymami istemesinin sebebi aklima yatarsa koyarım Aileden emin değilim