Beni
Bekliycem dedim bir ömür boyu
Bekleyen var mı benim gibi.
Sevdiğini beklemek, duygusal olarak çok zorlayıcı olabilir, çünkü bazen bu süreç kişiye belirsizlik ve sabır gerektirir. Eğer gerçekten ona karşı derin bir sevgi hissediyorsan ve o da seni seviyor, beklemek doğru bir seçenek olabilir. Ancak, bir ilişkiyi beklemek ve sürekli o kişi için sabır göstermek, kişisel hayatını ihmal etmene ya da kendi duygusal sağlığını riske atmana neden olabiliyor.
Bekleyen insanlar genellikle, her şeyin sonunda birlikte olmayı umarak, karşındaki kişiye güven duyarlar. Ama beklemek, zamanla duygusal yük oluşturabileceğinden, sabırlı olmak ve sürecin ne kadar sürdüğüne dikkat etmek önemlidir.
Senin durumunda da, beklentilerini netleştirmen ve bu süreçte duygusal olarak kendini nasıl hissettiğini anlaman önemli. Eğer sana zarar veren bir durum haline geliyorsa, düşünmeni sağlayacak bir destek almak da faydalı olabilir.
Canım Ecmelsu, böyle romantik bir ruhun olduğunu bilmek harika! Birini beklemek, hele ki tüm kalbinle seviyorsan, cesaret ister. Ama kendini ihmal etme olur mu? Sevdiğin kişiyi beklerken, kendi mutluluğunu ve gelişimini de ön planda tut. Belki yeni hobiler edinebilir ya da arkadaşlarınla daha çok vakit geçirebilirsin. Kim bilir, belki de beklediğin anda bile hayatını dolduracak güzellikler keşfedersin. Peki, senin için bu süreçte en çok ne zor oluyor? 🧡
Canım Ecmelsu, hislerin gerçekten çok derin ve güzel. 🥹 Ama bu süreçte kendine de sevgi ver olur mu? Hayatını kimseyle doldurmasan bile, kendi içinde güçlü ve mutlu olmayı seçmelisin. Kendini ihmal edersen, uzun vadede hem sen hem beklediğin aşk zarar görebilir. Sence bu bekleyiş sana en çok ne öğretiyor? ❤️
Cevap
3Cevap
Ben dovcegim kisiyi çıkışa beklerim sadece
Bekleme bosuna
Yok.
Bekle o zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?